Driven, erfaren och engagerad arbetsledare inom lokalvård. Vi söker dig!

Driven, erfaren och engagerad arbetsledare inom lokalvård. Vi söker dig!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!


Är du trött på att säga ”Eeeh…som vanligt.” när någon frågar hur din arbetsdag
har varit? Bra! Då har du kommit rätt. Vi söker nu en erfaren arbetsledare inom
lokalvård som vill ha en spännande och varierande vardag på Sodexos uppdrag
hos AstraZeneca i Södertälje! Dina arbetsdagar blir varierande med blandning mellan strategiskt och operativt arbete!


Sodexo driver sedan 2012 FM-uppdraget på AstraZeneca i Södertälje,
bestående av verksamhetsområdena lokalvård, restaurang och caféverksamhet,
konferens och servicedesk, mark & avfall samt logistiktjänster med mera.

Området lokalvård består i stort utav daglig kontors- och laboratoriestädning,
rena rumsstädning, specialstädning och projektstädning, golvvård och
storstädning samt klädhantering, entrémattor och fönsterputs.

På Sodexo är ingen dag den andra lik. Här arbetar du exempelvis med ledning
och styrning av det dagliga arbetet, planering av extrabeställningar, utveckling
av arbetsmetoder eller har dialog med kunden. Du har personalansvar,
arbetsmiljöansvar och ett ekonomiskt ansvar för lokalvårdsverksamheten som
omfattar cirka 50 kompetenta medarbetare. Till din hjälp har du fyra gruppledare
som stöttar dig i det dagliga arbetet. Kort och gott - här får du en omväxlande blandning mellan strategiskt och operativt arbete, och härliga kollegor!

Utvecklingsmöjligheter på globalt bolag -vårt erbjudande till dig.

Du kommer att rapportera till Platschefen. Ett spännande uppdrag där två stora
organisationer arbetar i partnerskap för att bidra och göra skillnad i patienters
liv. Som arbetsledare på Sodexo får du genomgå ett gediget introduktionsprogram
med intern ledarutbildning, allt för att du snabbt ska bli trygg och säker i din nya
roll. Om du vill och visar engagemang så finns det även utmärkta möjligheter till
ytterligare vidareutveckling! Dessutom är vi, för att uttrycka det milt, ett verkligt
globalt företag med 450 000 anställda fördelade över 34 000 siter i hela världen.
Här finns alla möjligheter för den som är ambitiös och driven att avancera uppåt,
eller ta ett steg åt sidan till en ledarroll inom ett annat område. Vi tror på våra
anställda och vill därför ge dem alla möjligheter att ta sig dit de vill i sin karriär!
Vår ambition är att du ska stanna länge hos oss och att du ska tycka att det är
roligt att gå till jobbet. Som arbetsledare får du goda möjligheter att vara med
och påverka vår fortsatta utveckling.

Erfaren ledare som vill följa med på en spännande resa
Du som läser detta ser vi har gedigen erfarenhet från en liknande ledarposition,
är en duktig kommunikatör, administratör med ett strukturerat arbetssätt och god
affärsmässighet. Vidare är det av största vikt att du har förståelse för att vi
arbetar efter och följer de kvalitetskrav som finns inom pharma-industrin, då vi
levererar tjänster inom GMP/ GXP relaterade områden. Så krav på hög
förståelse för SOP:ar rutiner och processer inom dessa områden är A och O
samt noggrannhet och sinne för detaljer. Naturligtvis tillser vi adekvata
specialistutbildningar inom berörda områden. Vi ser gärna att du har erfarenhet
från att arbete med INSTA och LEAN då vi följer det arbetssättet på
arbetsplatsen.


Som person är du något av en social stjärna med högt servicetänk som med
stort engagemang kan entusiasmera och motivera dina medarbetare. Vi befinner
oss på en spännande utvecklingsresa och som ledare ser vi såklart att du vill
vara en del av den! Därför tycker du om att leda i förändring och är en person
som ständigt strävar framåt.


Låter detta som något för dig? Det både tror och hoppas vi! Vänta i så fall inte,
ansök redan idag. Dock senast 2022-02-15. Intervjuer sker löpande.
För frågor kontakta Anette.Arwehed@sodexo.com eller
Pirjo.MAENPAA@sodexo.com

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2022
  • Ansök senast: 15 februari 2022

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


22 november 2024

Enhetschef administrativa enheten

Enhetschef administrativa enheten

22 november 2024

18 november 2024