OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du både av business och att ge service av världsklass internt? Upptäcker du ofta att du är den person på bolaget som alltid vill mer, som alltid vill vara bäst och hela tiden strävar efter utveckling och nya mål?
Hos oss får du arbeta tillsammans med engagerade och drivna kollegor med ett starkt framåtlut, i en prestationsdriven miljö, där företagskulturen präglas av både stark vilja till framgång och prestigelöshet!
Arbetsuppgifter
I rollen som Executive Assistant arbetar du i tätt samarbete tillsammans med bolagets CRO, men finns även som ett stöd mot övriga organisationen vilket också inkluderar ledningsgruppen.
Du ansvarar för att förutse, prioritera och hantera aktiviteter och möten i din chefs kalender; du svarar för en smidig vardag. Din roll är bred där du dels arbetar med både mail och calendar management, du ansvarar för att koordinera resor och boka möten – både externt och internt. Du supporterar med flertalet administrativa uppgifter, som att sammanställa rapporter, ta fram information och data inför mötet, förbereda PP presentationer. Detta är en liten del av din vardag som kommer vara mycket varierande, i allmänhet bör du vara redo att bidra över hela verksamheten i olika ärenden och tillhandahålla struktur och support där det finns ett behov – du älskar att kavla upp ärmarna!
Dessutom kommer du ha möjlighet att vara involverad i projekt och initiativ, du arbetar i nära samarbete med din chef och får möjlighet till ett verksamhetsnära arbete och tät dialog gällande organisationens core.
Vem är du?
För att lyckas i denna roll krävs en hög servicekänsla, du brinner för att supportera andra i verksamheten och känner en stolthet i att ditt supporterande arbete bidrar till organisationens framgång i stort.
Du är självgående, har en förmåga att driva ditt eget arbete framåt och har en proaktiv ådra. Ett sinne för detaljer ligger naturligt för dig, samt att du har en lösningsfokuserad förmåga, vi söker dig som är en positiv doer med "can-do" attityd.
Erfarenhetsmässigt har några års erfarenhet från en liknande roll, från en högpresterande och snabbfotad miljö. I dina tidigare arbeten har du ansvarat för mer kvalificerade uppgifter, där du självständigt drivit projekt eller initiativ. Vi ser det även som positivt om du har en universitetsutbildning men det viktigaste är att du matchar vår framåtanda, är trygg i dig själv, vågar utmana och utveckla!
Vi erbjuder
Upsales ställer höga krav på dig som medarbetare men du får också väldigt mycket tillbaka genom både utveckling och möjlighet att driva egna projekt. Detta är en tillsvidaretjänst med inledande provanställning om sex månader.
Jurek Business Support ansvarar för denna rekryteringsprocess och har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se
Om Upsales
Upsales grundades 2003 med målet att hjälpa snabbväxande B2B-företag att vinna fler affärer och öka försäljningen. Vi är ett renodlat Software-as-a-Service företag med ett tydligt tillväxtfokus.
Idag arbetar vi med över 2000 företag, alltifrån start-ups till stora globala säljteam med hundratals säljare, som alla delar vår övertygelse att försäljning är den viktigaste delen för företag som har en ambition att växa. Vår företagskultur genomsyras av en vilja att leverera i världsklass - vi hatar prestige och älskar att få saker att hända. Vi vill attrahera stjärnor som får utrymmet att växa, utmanas och bli bättre varje dag med personligt ansvar.
Vi investerar mycket tid och pengar i utbildning, personlig utveckling och coaching för att ta bolaget till nya nivåer varje dag. Idag är vi ett team Vi är ett team om 70 personer på våra kontor i Stockholm, Linköping och Skopje.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52