OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven säljare som gillar högt tempo och triggas av bra resultat? Då är denna tjänst något för dig.
Urval sker löpnade och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som säljare hos vår kund kommer du att utgå från hemmet och med hjälp av telefon och iPad boka dina säljmöten. Du genomför bokade möten och går canvas på nya kunder. Du arbetar med att bygga upp en egen kundkrets och arbetar aktivt med uppsökande försäljning till både nya och gamla företagskunder. Ditt affärsområde är främst inom entreprenad och byggsektorn. Din inledande tid börjar med ett intro och du får utbildning om företaget och deras produkter. Sedan åker du på sambesök med försäljningschefen innan det är dags att åka ut själv.
Om företaget
Wulff Beltton AB grundades hösten 1993. Företaget ingår i en börsnoterad koncern, Wulff-Group PLC. Koncernen är sedan 2000 noterad på Nasdaq OMX Helsingfors. Wulff Beltton AB marknadsför innovativa kvalitétsprodukter som bidrar till tidsbesparing och en god arbetsmiljö för deras kunder. Kunderna finns främst inom små- och medelstora företag och inom samtliga branscher. Huvudkontor och lager är beläget i Nyköping, tio mil söder om Stockholm. Wulff Beltton AB är ett av koncernens dotterbolag. Koncernen finns utöver i Sverige i Finland, Danmark, Norge samt Estland. I Finland är de marknadsledande. Koncernen omfattar 14 dotterbolag och har idag ca 295 anställda och närmare 100 000 kunder. Wulff-Group Plc är det enda börsnoterade bolaget inom sin bransch i Norden.
Din profil
Skallkrav
- Ha ett stort mod och driv
- Körkort och egen bil
- God svenska i tal och skrift
Vi lägger stor vikt i dina personliga egenskaper och ser därför att du har ett affärsmässigt tänk och är trygg i dig själv. För att passa in i rollen som säljare är du kreativ, driven och har ett stort mod. Det är meriterande om du tidigare har arbetet med sälj eller har en bakgrund från bygg eller entreprenad branschen.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Fast + provision
Omfattning: Heltid 7-16
Placering: Jönköpings Län
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna