Driven fältsäljcoach rekryteras till engagerat team

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker i samarbete med Arena Personal en fältsäljcoach till vår B2C-verksamhet

Ditt uppdrag är att leda en vinnande säljorganisation och coacha åtta fältsäljare i deras dagliga arbete, samt att genomföra viss egen försäljning. Geografiskt område är Västmanland och Uppland. Med stor frihet och eget driv har du det övergripande ansvaret för att säkerställa att din grupp når uppsatta mål, samt levererar hög kundservice och kvalitet. Placeringsort i Västerås, men du kan utgå från din bostad. Arbetet innebär dagligt resande då du stöttar ditt säljteam ute på fält när de besöker privatpersoner för kostnadsfri rådgivning om säkerhet, larm och lösningar för smartare hem. Du ansvarar för att coacha dem i sitt säljarbete och säkerställa att de har rätt förutsättningar för att lyckas. Du rapporterar direkt till VD.

Din profil

Du är en naturlig och driven ledare och har uppvisat goda resultat från tidigare arbetsplatser där du varit ansvarig för ett team inom försäljning, kundservice och kvalitet. För att lyckas i rollen som fältsäljcoach har du erfarenhet av B2C-försäljning och är van vid att uppmuntra och stötta dina kollegor.

Du är motiverad och självständig och vill komma in i bolaget och göra skillnad. Du gillar att fatta beslut med siffror som underlag. Du är en person som leder genom att föregå med gott exempel, så du är en lagspelare. För att lyckas i ditt arbete trivs du med högt tempo och i en miljö som är i ständigt förändring. För dig är flexibilitet är en självklarhet.

Formella krav
• B-körkort
• God svenska och engelska i tal och skrift
• Van att arbeta i olika affärssystem


Vi erbjuder

• Långsiktighet och goda karriärmöjligheter
• Kontinuerlig kompetensutveckling
• Ett stort nätverk av kollegor över hela Sverige
• All IT-utrustning som krävs i arbetet
• Tjänstebil
• Tävlingar, gemensamma mål och resor

Om verksamheten

Vi har jobbat med hemlarm i 25 år och är ledande inom branschen, samt jobbar med marknadens starkaste varumärke. Vi kännetecknas av ett starkt engagemang i våra kunder och medarbetare. Vårt fokus är att jobba för långsiktiga och hållbara relationer och lösningar, så kvalitet och service är alltid i fokus. Nu siktar vi på att bli världsledande inom vår bransch och vill att du är med och påverkar.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 22 juni 2016

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


Head of Customer Success

Head of Customer Success

14 november 2024

Sales Manager

12 november 2024