Driven förvaltningsassistent till större fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Företagspresentation

Är du en serviceinriktad och strukturerad person med ett intresse för fastigheter och förvaltning av dessa? Då bör du fortsätta läsa denna annons för att se om du är den vi söker!

PerformIQ söker för kunds räkning en förvaltningsassistent till en av våra kunder som är ett större fastighetsbolag inom kommersiell förvaltning.


Tjänstebeskrivning

I rollen som förvaltningsassistent till vår kund kommer du att ha en administrativ roll och arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom:

- Kundservice och ansvar för all information ut mot befintliga kunder
- Fakturering
- Kontering av leverantörsfakturor
- Behjälplig vid upprättande av marknadsplan för varje fastighet samt drift- och underhållsbudget tillsammans med övriga i teamet
- Handläggning av in- och utflyttningsärenden, uppsägningar och konkurser
- Administrativt stöd till teamet samt dess kontaktyta mot ekonomiavdelningen
- Ta fram nyhetsbrev, planera marknadsaktiviteter och uppdatera intranätet
- Receptions- och kundmottagningsansvarig


Krav på person

Vi ser att du som söker är utbildad inom fastighetsföretagande eller liknande och det är meriterande med några års erfarenhet från liknande roller. Du som söker har en god datorvana gällande Microsoft Office samt arbetat i Agresso, LIME eller motsvarande. Du uttrycker dig vidare väl i tal och skrift på svenska och engelska samt har B-körkort. Som person är du noggrann, stresstålig och trivs med att jobba i ett högt tempo. Du är van vid att arbeta självständigt såväl som i team. Vidare vet du vad god kundvård innebär och har en positiv attityd tillsammans med ett glatt humör. I ditt arbete är du effektiv och strukturerad samt välplanerad.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Ange gärna vilken idrott du har utövat.

Start: Omgående
Omfattning: Tre månader, med möjlighet till förlängning.
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö




Eventuella frågor om tjänsten besvaras av PerformIQ:s Rekryteringskonsult Caroline Gustafsson, på nummer 073-353 75 13. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 augusti 2015

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024