OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Företagspresentation
Är du en serviceinriktad och strukturerad person med ett intresse för fastigheter och förvaltning av dessa? Då bör du fortsätta läsa denna annons för att se om du är den vi söker!
PerformIQ söker för kunds räkning en förvaltningsassistent till en av våra kunder som är ett större fastighetsbolag inom kommersiell förvaltning.
Tjänstebeskrivning
I rollen som förvaltningsassistent till vår kund kommer du att ha en administrativ roll och arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom:
- Kundservice och ansvar för all information ut mot befintliga kunder
- Fakturering
- Kontering av leverantörsfakturor
- Behjälplig vid upprättande av marknadsplan för varje fastighet samt drift- och underhållsbudget tillsammans med övriga i teamet
- Handläggning av in- och utflyttningsärenden, uppsägningar och konkurser
- Administrativt stöd till teamet samt dess kontaktyta mot ekonomiavdelningen
- Ta fram nyhetsbrev, planera marknadsaktiviteter och uppdatera intranätet
- Receptions- och kundmottagningsansvarig
Krav på person
Vi ser att du som söker är utbildad inom fastighetsföretagande eller liknande och det är meriterande med några års erfarenhet från liknande roller. Du som söker har en god datorvana gällande Microsoft Office samt arbetat i Agresso, LIME eller motsvarande. Du uttrycker dig vidare väl i tal och skrift på svenska och engelska samt har B-körkort. Som person är du noggrann, stresstålig och trivs med att jobba i ett högt tempo. Du är van vid att arbeta självständigt såväl som i team. Vidare vet du vad god kundvård innebär och har en positiv attityd tillsammans med ett glatt humör. I ditt arbete är du effektiv och strukturerad samt välplanerad.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Ange gärna vilken idrott du har utövat.
Start: Omgående
Omfattning: Tre månader, med möjlighet till förlängning.
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av PerformIQ:s Rekryteringskonsult Caroline Gustafsson, på nummer 073-353 75 13. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17