OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Vi söker nu en driven och ambitiös helpdesktekniker för anställning hos IT-Resurs, med placering hos en av våra kunder, för start omgående.Arbetet innebär att du kommer att arbeta i en Callgroup, med att ge support via telefon/remote och mail.Supporten är främst för en webbportal, och på tiden där utöver jobbar man med övriga supportärenden.En del av arbetet utförs i Active Directory samt i ett ärendehanteringssystem.Du har utbildning och/eller erfarenhet av liknande jobb.Vidare har du: - kunskaper om kontohantering i Active Directory - erfarenhet av ärendehanteringssystem - kunskaper om hård-och mjukvara - goda kunskaper om Windows operativsystem - goda kunskaper om office Det är viktigt att du är social, och tycker om att hjälpa kunder via telefon och remote. Meriterande är om du har kunskaper om Novell, Lotus Notes, Groupwise och/eller Exchange. Det handlar inte om att vi jobbar en massa övertid.Det handlar om att vi är engagerade i vad vi gör.Och att vi trivs på jobbet.Det är nämligen den personliga inställningen som avgör om man lyckas.Det är därför våra kunder gillar oss.Och vi gillar dem.När vi söker medarbetare letar vi efter dem som också har den inställningen.Fler som vill jobba lite hårdare, skratta lite mer och vara lite flitigare.Vi gläds åt vårt höga Nöjd-Medarbetar-Index som visar att konsulterna på IT-Resurs gillar sitt jobb.Är du intresserad av detta uppdrag?Ansök genom att lägga in dina uppgifter på: www.itresurs.se Om du redan har en profil hos oss, kan du lätt koppla den till annonsen. Välkommen med din ansökan!!