Driven HR-administratör för uppdrag i Askersund!

Driven HR-administratör för uppdrag i Askersund!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet inom HR och är redo för ny utmaning? Just nu söker vi en driven och strukturerad HR-Administratör för uppdrag hos vår kund! Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående för att pågå till och med Juni 2023. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Ansvarig för att säkerställa samtliga HR processer i kvalitets- och miljöledningssystem. Arbeta med uppföljning av aktuella processer och att de fungerar och gett önskad effekt.
Säkerställa att HR processerna synkar med övriga av verksamhetens processer i kvalitetsledningssystemet och stödja cheferna i dessa processer, samt att aktivt arbeta med att effektivisera processerna tillsammans med HR Manager.

För att kvalificera dig till rollen som HR-administratör söker vi dig med:
• Utbildning inom HR, personaladministration eller motsvarande
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som HR-/personaladministratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskaper om HR-system
• Kännedom om lagar och förordningar på området
• Flytande kunskaper i svenska, vad gäller i såväl tal som skrift
Som person är driven och engagerad samt har ett prestigelöst förhållningssätt. Vidare är du strukturerad, administrativ och har en god samarbetsförmåga.

Vem är du?
Du är en driven och lösningsfokuserad person som gillar att jobba i en händelserik miljö. Du är strukturerad och noggrann och trivs med att jobba både självständigt och i team. Du är inte rädd för att ta nya kontakter, både internt och externt och behöver vara bekväm med att kommunicera på engelska både i tal och skrift.
Du drivs av att utveckla och förbättra HR området i linje med verksamhetens krav och har en förmåga att se hur HR kan vara med och bidra till att verksamheten når sina mål.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2022
  • Ansök senast: 11 augusti 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Interim HR specialist

Interim HR specialist

30 december 2024

HR operations team lead

30 december 2024

30 december 2024

30 december 2024