OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Human Network är ett konsultföretag som genom förtroende och relationsskapande utvecklar människor och företag. Vi arbetar med företags- och personalrelaterade frågor som ex. rekrytering av personal, uthyrning av tjänstemän, verksamhetsutveckling m.m. Vi erbjuder även jobb- och karriärcoachning till arbetssökanden som är mellan två jobb. Vi har vårt kontor i Halmstad. Besök oss gärna på www.humannetwork.se.
Har du goda IT kunskaper och en säljande personlighet? Är du en driven och kreativ person? Gillar du att skapa nya kontakter med potentiella kunder? Då är du den vi söker efter!
Human Network söker nu för kunds räkning en driven Innesäljare till Halmstad.
Dina arbetsuppgifter
Som anställd hos vår kund kommer du att vara direkt underställd VDn på företaget. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att fungera som en samordningsfunktion till kontorets utesäljare. Du ska fungera som säljassistent/mötesbokare och bearbeta nya kunder med telefonen som arbetsredskap. Du ska boka in utesäljarna på kundbesök via företagets CRM verktyg. Uppskattad del av tjänsten är 50% mötebokning. Den övriga tiden består bl.a. av viss teknisk support samt andra förekommande arbetsuppgifter på kontoret. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter på företaget.
Utbildning/erfarenhet
Du ska ha minst en gymnasial utbildning och gärna med inriktning mot ekonomi eller serviceområdet (handel/administration eller turism). Du ska ha yrkeskunskaper inom kundbemötandet och vana att bli mätt mot uppställda resultatkrav. Det är meriterande ifall du har jobbat som säljare, säljassistent, mötesbokare eller jobbat inom telekombranschen med kundundersökningar, annonsbokning etc. Det är viktigt att du är drivande och självgående. Du ska ha hög social kompetens, goda IT-kunskaper och du bör ha arbetat i ett kundsäljsystem. Det är meriterande om du har jobbat i Sharepoint. Personliga egenskaper som vår kund värdesätter högt är att du är socialt kompetent, kommunikativ, driven, engagerad, kreativ, relationsskapande, stresstålig, noggrann, lyhörd och strukturerad. Du ska kunna jobba självständigt under eget ansvar men ändå vara en lagspelare. Du ska ha en säljande personlighet och ha tålamod. Du ska behärska svenska och engelska språket i tal och skrift. Det är meriterande ifall du har andra språkkunskaper. Du bör ha körkort.
Anställningsform
Fast lön. Heltid, men det finns även möjlighet att jobba deltid. Tillsättning snarast möjligt.
Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsulten Sinisa Bozic, sinisa@humannetwork.se. Ansök via www.humannetwork.se och välj rätt tjänst. Rekryteringsprocessen sker löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är den 10 april. Alla erbjudanden om annonseringshjälp undanbedes.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Sinisa Bozic
0708 26 06 23
Rekryterare Sinisa Bozic
0708-260623