OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OhlanderGruppen är en helhetsleverantör inom områdena IT-drift, IT-support, print/dokumenthantering och företagstelefoni. Målgruppen för OhlanderGruppen är mindre och medelstora företag, där man utvecklar smarta, driftsäkra lösningar och tjänster. Målet är att leverera positiva IT-upplevelser till alla kunder.
OhlanderGruppen är ett tillväxtbolag vilket innebär att det finns goda möjligheter till utveckling internt. I takt med att bolaget växer kommer det att behöva tillsättas och utvecklas nya ledare som ansvarar för att driva bolaget framåt.
Det här är en tuff tjänst som vi inte tror passar alla. Du behöver vara hungrig och energisk, gärna med några års erfarenhet av uppsökande försäljning, helst från branschen eller ett närliggande område. Teknikintresse är ett måste. Du ansvarar för hela säljprocessen och säljer alla OhlanderGruppens tjänster.
OhlanderGruppen erbjuder dig:
Ett spännande säljjobb med möjlighet till utveckling
Ett härligt företagsklimat och ett dynamiskt team
Stöd och coachning i att utvecklas inom försäljning
En stabil anställning och en attraktiv lönemodell
Du är rätt för oss om du:
Har minst 2-3 års erfarenhet från uppsökande försäljning, gärna B2B
Är intresserad av IT och teknik
Har ett starkt eget driv och viljan lyckas med allt du tar dig för
Är lojal, samarbetsvillig och organiserad.
B-körkort är ett krav
I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Petra Bruna. Önskas ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Petra på tel: 076-5259038 eller via mail: petra.bruna@salesonly.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande varpå vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Du ansöker via ”ansök här” knappen nedan, som tar dig till vår hemsida www.salesonly.se
Läs gärna mer på www.ohlandergruppen.se