Driven junior säljare sökes till marknadsledande Admincontrol!

Driven junior säljare sökes till marknadsledande Admincontrol!

Arbetsbeskrivning

Admincontrol expanderar kraftigt i Sverige och söker nu en ny medarbetare till affärsområdet Styrelseportal - en SaaS-tjänst som används av närmare 5000 bolag och organisationer för att digitalisera styrelsearbetet. Det är en unik möjlighet för dig i ett tidigt skede av din säljkarriär att arbeta med kundsegment bestående av toppskiktet inom svenskt näringsliv och välkända bolag. Du får chansen till ett ovärderligt nätverksbyggande, att utvecklas i säljrollen och förmånen att erbjuda en produkt som är efterfrågad och mycket uppskattad av målgruppen. Admincontrol är marknadsledande inom sin nisch i alla nordiska länder och har en årlig förnyelsegrad bland sina kunder på 98%.

Om Admincontrol
Admincontrol grundades 2005 och är idag en del av Visma-koncernen, över 100 anställda, omsätter närmare 250 miljoner samt är Nordens ledande leverantör av Styrelseportal. Det är en tjänst som används av närmare 5000 bolag och organisationer för att digitalisera och säkra deras styrelsearbete. Kunderna består främst av banker, börsnoterade bolag, investmentbolag samt statliga bolag och myndigheter. Admincontrol har lokala kontor i Sverige, Norge, Danmark, Finland, UK och Nederländerna.

Detta är en unik chans att komma in i ett företag som befinner sig i en stark tillväxtfas och har en god ställning på marknaden. Du blir en del av ett entreprenörsdrivet team med kompetenta och motiverade kollegor. Admincontrol lovar dig din roligaste tid i karriären!

Alexander Sylvén, Head of Board Portal i Sverige, om att arbeta på Admincontrol:
Vi erbjuder en uppskattad tjänst för att effektivisera och digitalisera styrelsearbete - och arbetar mot en unik målgrupp vilket är väldigt inspirerande och utvecklande varje dag. Vi är dessutom ett härligt team, med både kollegor i Sverige och internationellt, samt nytt kontor i centrala Stockholm. Det tillsammans med att efterfrågan på våra tjänster är större än någonsin gör det till ett perfekt läge att bli en del av vårt team”

Mer om Admincontrol på deras hemsida här (https://admincontrol.com/sv/), eller läs deras referenser här (https://admincontrol.com/sv/referenser/)

Om tjänsten
Efter en gedigen introduktion kommer du i rollen som Lead Qualifier arbeta självständigt med att prospektera och kontakta relevanta bolag för att boka in demos och presentationer inför deras företagsledning samt styrelse. Du kommer vara en del av ett stöttande team bestående av bolagets främsta säljare som lär dig allt de kan. Med tiden kommer du växa in i en självständig försäljningsroll och axla dina egna försäljningsprocesser helt och hållet.

Om dig
För att lyckas i rollen har du ett stort intresse för försäljning, är väl införstådd i vikten av starka kundrelationer och jobbar med ett stort målfokus. Som person är du affärsorienterad, serviceinriktad och har ett öga för detaljer. Hos oss erbjuds du utmaningen och förtroendet att jobba mot beslutsfattare på allra högsta nivå i en inspirerande och utvecklande arbetsmiljö, därför tror vi att du är skicklig på att presentera och kommunicera erbjudande till presumtiva kunder. Till sist tror vi att du är orädd, ihärdig, kreativ och bryter barriärer samtidigt som du har en stor portion av ödmjukhet i din framtoning.

Passande bakgrund
Du har jobbat med försäljning i 1-3 år och söker nästa kliv i karriären
Akademisk utbildning är meriterande men inget krav
Du är datorvan, har jobbat i Office-paketet. Erfarenhet av Salesforce är meriterande.
Flytande språkkunskaper i svenska och engelska
Admincontrol utför bakgrundkontroll på samtliga anställda varför vi ser att du som söker är ostraffad sedan innan

Praktiskt
Start: så snart som möjligt
Plats: Stockholm, Sveavägen
Arbetstider: kontorstider
Kontrakt: Heltid. Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas
Lön: Fast månadslön + provision
Kollektivavtal: Ja, IT&Telekomföretagen

I denna rekryteringsprocess samarbetar Admincontrol med Ivy Talents. Du söker tjänsten genom att skicka din ansökan via denna annons, inte via mejl. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på tom@ivytalents.se. Ha gärna i åtanke att vi kommer selektera ansökningar och hålla intervjuer löpande, visa därför gärna ditt intresse för tjänsten redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2021
  • Ansök senast: 18 juli 2021

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


14 november 2024

14 november 2024

Innesäljare

Innesäljare

14 november 2024

14 november 2024