OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inhouse AB Om kunden Segulah grundades 1994 och är idag rådgivare till tre riskkapitalfonder. Investerare i fonderna är ett antal svenska och utländska institutioner. Segulah har sitt kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är deltid med arbetstider måndag-torsdag kl.10-14. Arbetsbeskrivning Som konferensvärdinna/receptionist hos Segulah är du bland annat ansvarig för att välkomna besökare och duka inför möten, svara i telefon samt budhantering. Vidare ansvarar Du för att kontoret ser snyggt och prydligt ut. I din roll ingår även att vara behjälplig med bland annat administrativt arbete som exempelvis kopiering/scanning och inbindning av presentationer. Din profil Du har arbetslivserfarenhet av receptionistyrket eller som konferensvärdinna, gärna från kontorsmiljö. Du är van vid att se vad som behöver göras och hanterar med lätthet flera arbetsuppgifter samtidigt. Du drivs av att få andra människor att trivas och gör gärna det lilla extra för att så ska bli fallet. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även kunskaper i Officepaketet. Som person är det viktigt att du är öppen, serviceinriktad, professionell och prestigelös. Du är representativ och kommunicerar lätt med såväl gäster som medarbetare. Det är viktigt att du har lätt för att prioritera ta egna initiativ, är stresstålig samt är noggrann och ansvarstagande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och ska vara en person som alltid ligger steget före alla andra. Övrigt Tjänsten är deltid. Du kommer arbeta måndag till torsdag, kl.10-14. Glöm inte bort att motivera varför just du passar för tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013