Driven kontorsadministratör till internationellt företag i city

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vill du arbeta i en spännande internationell miljö med varierade arbetsuppgifter? Då är detta ett uppdrag för dig!

Vi söker nu efter en kontorsadministratör för uppdrag hos ett av de snabbast växande företagen i Europa. Vår kund är ett ledande konsultföretag inom informationsteknologi och affärsprocesser. Det är ett internationellt bolag med svenskt kontor på Östermalm i Stockholm. Affärsspråket är engelska.

Uppdraget är på heltid under kontorstider och förväntas starta så snart som möjligt och pågå i sex månader. För rätt person finns goda möjligheter till anställning direkt hos kunden därefter.

Som kontorsadministratör är du ansvarig för att kontoret ser representativt ut. Du är företagets ansikte utåt och tar emot besökare och medarbetare från hela världen. I receptionen tar du även emot inkommande samtal samt besvarar mail. Utöver sedvanliga receptionsuppgifter tillkommer post- och budhantering, ansvar för kontakten med hyresvärd och andra leverantörer, hotell- och resebokningar samt ansvar för att tekniken på kontoret fungerar som den ska. Det tillkommer också uppgifter kring fakturahantering, arkivering, inköp av kontorsmaterial samt beställningar av möbler och utrustning för nya medarbetare. Som kontorsadministratör ingår du även i projekt när det gäller event och tillställningar som företaget anordnar.

Din profil

Följande kompetenskrav ställs:
• Minst 5-7 års arbetslivserfarenhet från liknande roll
• Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
• God datorvana

Det är meriterande om du arbetat i en liknande roll i en internationell miljö tidigare.

Vår kund söker efter en representativ person som är trygg i sin arbetsroll. För att passa in i verksamheten bör du som person vara driven, prestigelös och lyhörd för dina kollegors önskemål. Du är självständig i ditt arbete och har en förmåga att arbeta strukturerat och kan prioritera bland de ärenden som kommer in. Därtill är det av stor betydelse att du är serviceminded och stresstålig. Självklart vet du också vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! För att ansöka krävs att ditt cv och personliga brev är på engelska.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal – en trygg anställning!

Inte nog med det – som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 21 oktober 2016

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

26 november 2024