OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en kontorsassistent i början av sin karriär.Vår kund säljer tjänster för att effektivisera försäljning och marknadsföring hos Business to Business företag.Kunden är pionjär inom området och är etablerad på ett flertal marknader i Europa med kontor i Munchen och London.Huvudkontoret ligger i Stockholm där denna roll kommer att vara placerad. ARBETSUPPGIFTER: Du kommer att erbjudas en bred och utvecklande roll med mycket varierade arbetsuppgifter.I dina ansvarområden ingår ekonomi i form av leverantörsreskontra, kundreskontra och fakturering.Som Office Manager kommer du att vara kontaktperson för företagets leverantörer, ansvara för växel och kontorets gemensamma ytor, sköta beställningar av kontorsmaterial samt ansvara för den övergripande administrationen.Du kommer även att arbeta nära företagets säljkår genom att bistå dem med uppföljning och förnyelse av befintliga kontrakt, säkerställa en korrekt hantering i företagets CRM system, Salesforce samt bistå med övrigt säljstöd.Övriga ansvarsområden är att bistå marknadschefen i utbyggandet av marknadsföringsmaterial. KVALIFIKATIONER: Du som söker tjänsten har erfarenhet ifrån självständigt ekonomiarbete.Utöver detta har du arbetat i en roll med mycket kundkontakter.Du ska brinna för att ge en god service både till dina kollegor och till företagets kunder.Vidare är du noggrann, ordningsam och en person som tycker om att organisera och hålla i trådarna.Vi ser gärna att du kommer med ideer till förbättringar och att du vågar driva på i olika ärenden.För rollen krävs goda kunskaper i Office paketet samt i engelska både i tal och i skrift.Tidigare erfarenhet ifrån arbete i CRM systemet Salesforce ses som mycket meriterande för tjänsten. UPPDRAGET: Detta uppdrag är på 75 %.Det inleds med ett hyruppdrag på ca 9 månader där du blir anställd i vår uthyrningsverksamhet.Därefter finns mycket goda möjligheter för en överrekrytering till vår kund. Ansök redan idag på www.jurekbemanning.se