OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på Skellefteås roligaste arbetsplats? Vill du att ditt arbete ska ha betydelse för verksamheten? Vill du utvecklas i ditt arbete? Om svaret på dessa tre frågor är ja, tveka inte att söka tjänsten som kundansvarig hos oss.
Vi fortsätter att växa söker därför nu ytterligare en Kundansvarig till vårt kontor i Skellefteå. Vårt mål är att bli en ledande aktör på tjänstemannasidan inom bemanning- och rekryteringsbranschen. Vi verkar för att skapa och bibehålla så många arbetstillfällen som möjligt i Norrland. Vi samarbetar med både små och stora företag inom alla olika branscher runt om i Skellefteåtrakten. Idag är vi fyra internt anställda som gillar att ha roligt på jobbet samtidigt som att vi är måna om att hålla hög kvalité på vårt arbete. Ta chansen att bli en del av vårt team!
Kontoret arbetar mot gemensamma mål, fortsatt utveckling och en tillväxt i region Norrland.
Information om tjänsten
I rollen som Kundansvarig hos oss på Ghost Competence kommer du att vara en viktig del i kontakten med våra kunder. Du kommer att få en gedigen utbildning av våra erfarna Kundansvariga samt en ordentlig introduktion för att få de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i rollen. Vi söker dig i början av din karriär som har ett stort intresse för försäljning och en stark drivkraft. För att trivas i rollen som Kundansvarig drivs du av att uppnå resultat, är initiativtagande och målinriktad.
Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som Kundansvarig kommer du att ansvara för att:
• Söka upp och kontakta nya intressanta företag
• Skapa goda och långvariga relationer med såväl nya som befintliga kunder genom att alltid ge bästa möjliga service
• Utveckla samarbeten med kollegor inom vår sälj- och rekryteringsorganisation
Vi söker dig som
Har ett brinnande intresse för försäljning, är utåtriktad, orädd och målfokuserad. Vidare är du en driven och tävlingsinriktad person och vill bidra med det lilla extra. Som person är du ansvarstagande och trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av bemannings- eller rekryteringsbranschen men inte ett krav. Idrottsbakgrund eller andra engagemang som visar på hög ambition är en fördel. Du är ambitiös och triggas av att bidra till kontorets expansion och utveckling.
B- körkort samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Som Kundansvarig på Ghost Competence erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter samt en varierad vardag. På Ghost Competence har vi högt i tak, stark team känsla samt ett brinnande engagemang för vår verksamhet.
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning
LÖN: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel
ORT: Skellefteå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 5/6-16
KONTAKT: Marlene Lundberg och Jonas Lindgren
Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se
Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker
Marlene Lundberg
Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren
Marlene Lundberg
Jonas Lindgren
Marlene Lundberg
070-669 85 24