OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inledning
Till vår kund i Sollentuna söker vi nu en positiv och serviceinriktad kundservicemedarbetare som vill arbeta med teknisk support. Kunden är världsledande inom sin bransch och tillhandahåller kontorslösningar som bidrar till att öka företags effektivitet. Hos vår kund får du möjlighet att bli en del av ett stort internationellt företag där företagskulturen bland annat kännetecknas av en dynamisk organisation med högt i tak.
Tjänsten kommer att tillsättas omgående så sök redan idag!
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare:
Hjälpa kunder via telefon och mail i frågor rörande teknik och felanmälan
Administration kring inkommande samtal
Registrering i företagets affärssystem
Önskade kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten som kundservicemedarbetare bör du ha följande kvalifikationer:
Gymnasiekompetens
God datorvana
Tidigare erfarenhet av att ha arbetat i SAP är meriterande
Tidigare erfarenhet av att arbeta med service
Flytande Svenska såväl i tal som i skrift
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har en hög känsla för service samt ha en god kommunikativ och pedagogisk förmåga. Vidare är du noggrann, tydlig och tar ett stort ansvar för ditt eget arbete.
Vi erbjuder
En möjlighet att utvecklas på ett stort internationellt företag.
Är du intresserad?
Registrera en ny profil eller logga in på befintlig profil på www.iss-personaltjänster.se för att söka tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Bifoga CV och ett personligt brev. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Vid frågor kontakta: Anna Bornäs 0734 36 60 64.