Driven kundservicemedarbetare till Sealed Air

Arbetsbeskrivning

Är du handlingskraftig och serviceinriktad? Motiveras du av ett arbete som innebär mycket ansvar och kundkontakt? Lockas du av möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag med förmånliga arbetsvillkor och goda utvecklingsmöjligheter?

Sealed Air är ett globalt företag som tillhandahåller rengörings- och hygienlösningar till den professionella marknaden. Worldwide, har vi 25 000 anställda, och vi arbetar direkt i 62 länder. Sealed Air Product Care finns i Aneby utanför Jönköping och är hjärtat av vår Customer Service avdelning.

Hur ser din dag ut?
Customers Service för Product Care inom Sealed Air finns i Aneby. Här blir du en del av ett team som server de nordiska kunderna. Du har en egen customer portfolio som du ansvarar för – kundkontakt, offert, order, leverans och uppföljning mm. Vi arbetar proaktivt för att utveckla vår service och vårt kundbemötande. Hög kvalitet på produkter och på service är en självklarhet för oss.

Vem trivs här?
Tjänsten ställer höga krav på din förmåga att skapa och utveckla goda relationer och kräver stort kundfokus. En känsla för god service är en förutsättning för att lyckas i rollen. Dina kunder uppskattar dig för att du alltid ger det "lilla extra". Du som uppskattar mycket ansvar och självständigt arbete kommer att trivas hos oss. I ditt arbete med dina kunder är du lyhörd, lösningsorienterad och initiativtagande. Du tar stort ansvar och arbetar strukturerat och resultatinriktat. I samarbetet med dina kollegor sprider du positiv energi, delar gärna goda idéer och ger en hjälpande hand.

Den här tjänsten kräver att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Det är mycket meriterande om du dessutom behärskar finska, då tjänsten kan komma att utvecklas till att även serva finska kunder. Du har god datavana och har erfarenhet av ett serviceinriktat arbete där telefon och email var kommunikationsvägarna.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Aneby.

Ansök nu
Låter detta som en spännande utmaning för dig så skall du ansöka snarast dock senast 23 oktober 2016.

Frågor ang tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Victoria Hammarström 036-351034, victoria.hammarstrom@badenochandclark.se. (Under perioden 11-19 oktober är jag endast anträffbar via mail)

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg

Rekryteringskonsult Karin Kling

Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström

Josefine Persson
0455-34 10 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Badenoch & Clark STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 4 oktober 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024