OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven kundtjänstmedarbetare med intresse för sälj!
Trivs du med att prata med olika typer av människor? Tycker du om att arbeta i team där fartfyllda miljöer, tävlingar och peppande stämning är en naturlig del av vardagen? Skulle du vilja få chansen att ta steget ut till merförsäljningens värld och utvecklas inom service och försäljning? Nu söker vi dig som brinner för kundservice och som vill få möjligheten att hitta nya erbjudanden i varje samtal. Ser du dig själv som en driven och motiverad person så kan det här vara drömjobbet för just dig.
Nu har du chansen att bli vår nästa stjärna inom kundservice och merförsäljning genom uppdraget som kundtjänstmedarbetare via oss. Tjänsten ger dig mängder av möjligheter att utvecklas, och detta är kanske ditt första steg mot en fantastisk karriär hos Telia!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att skapa och upprätthålla relationer till både nya och befintliga kunder genom inkommande samtal. Din roll och uppgift är att hitta den bästa lösningen och det bästa erbjudandet för varje enskild kund. För dig som är driven och tävlingsinriktad finns goda möjligheter att förtjäna extra bonus. Ingen dag är den andra lik, och söker du ett flexibelt arbete där arbetstiderna är lagda under såväl dagtid, kvällstid och helger så är det här jobbet för dig!
För att lyckas i rollen inleder vi varje uppdrag med en gedigen introduktionsutbildning där vi går igenom system, samtalsmetodik, enklare felsökningar, bemötande, produkter, kampanjer och erbjudanden. Utbildningen är givetvis fullt betald. Allt för att du ska ha de optimala förutsättningarna för att utnyttja din fulla potential! Som kundtjänstmedarbetare gäller det att du är engagerad och professionell samt har förmågan att peppa och motivera andra. Har du en längtan till att arbeta i motiverade team så kommer du att känna dig som hemma på den här arbetsplatsen! Vi tror också att det underlättar om du är en person som är van att ta ansvar och egna initiativ – alltid med ett leende på läpparna.
Kvalifikationer:
Ett krav för tjänsten är att du har avslutad gymnasieutbildning och datorvana. Vi ser det som meriterande, men inte som ett krav, om du har tidigare erfarenhet av försäljning, service, kundtjänst och/eller bemötande av olika typer av människor. Sist men inte minst ser vi att du är en nyfiken person som vill utvecklas!
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution AB
Ort: Solna
Omfattning: Heltid
Sista ansökningsdag: 2016-11-07, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.
För information: Kontakta Markus Balldin, markus.balldin@proffice.com [ mailto:markus.balldin@proffice.com ] , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]
Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Kontaktpersoner på detta företaget
Liv Hedström
Therese Lönnberg
Maria Callaghan
Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg
Emelie Wiktorsson
Emelie Wiktorsson
Maria Callaghan
Nils Börlin
Anne Södergren