OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare i vårat team för översättning/teckenspråk kommer du med hjälp av vårt affärssystem att tillsätta teckenspråkstolkar och översättare på uppdrag, Ha kontakt med uppdragstagare för att tillsätta uppdragen utifrån språk samt kompetensnivå, och även besvara uppdragsförfrågningar från våra kunder.
Vi söker dig som kan arbeta självständigt och noggrant. Du har hög social kompetens och vågar ta egna beslut, förstår vikten av service och gillar såklart att arbeta med människor. En stor del av arbetstiden kommer att ägnas åt kommunikation med kunder och tolkar via telefon samt e-post, vilket förutsätter att du talar och skriver obehindrat på svenska.
Kvalifikationer
Stresstålig och trivs med att arbeta i ett stundtals högt tempo.
Lyhörd, bra kommunikatör och prestigelös.
Talar och skriver obehindrat på svenska.
God telefon- och datorvana.
Kort om oss
Linguacom är ett företag som förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst kommuner, stat och landsting, men även till privata kunder såsom advokatbyråer och andra företag. Vi är idag 37 anställda och sitter i Finntorp, Nacka, cirka 8 minuter från Slussen med buss.
Är du intresserad av rollen vänligen skicka ditt CV och personligt brev till hr@linguacom.se. Märk ämnesraden ”Kundservice-översättning/teckenspråk”.
Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta vår kontorschef Johan Müller via e-post johan.muller@linguacom.se eller telefon 073 043 20 78.
Rekrytering sker löpande och provanställning tillämpas.