OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind Bemanning söker för kunds räkning två kundservicemedarbetare till en spännandetjänst på ett framgångsrikt internationellt företag. Företaget har verksamhet över hela världen. Tjänsten är förlagd till företagets nordiska huvudkontor i Stockholm. Uppdraget är ett inhyrningsuppdrag med start i början av mars.
Som kundservicemedarbetare kommer du att ingå i ett team där man arbetar med kända varumärken, gentemot kunder främst i Sverige. Dina arbetsuppgifter omfattar att ta emot, registrera och administrera kundernas beställningar. Du hanterar många utåtriktade kontakter i ditt arbete både internt och externt med t ex sälj- och marknadsavdelningen, logistik/transportörer samt ekonomiavdelningen.
Vi söker dig som är van vid att hantera kundkontakter och ständigt strävar efter att ge bästa möjliga service. Vi tror att du har erfarenhet från en liknande roll (inom kundtjänst, ordermottagning, administration eller liknande). Detta är en komplex kundtjänstroll som kräver att du har mycket god förmåga att överblicka stora flöden. Utöver detta har du goda kunskaper i MS Officepaketet och SAP, alternativt något annat integrerat affärssystem. Företaget kommer att gå in i nya projekt och där du kan bli en viktig länk. Du kommunicerar flytande i svenska och engelska, samt ytterligare ett nordiskt språk både i tal och i skrift.
Som person är du service minded och framåtsträvande. Du trivs bra i ett högre arbetstempo och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och IT-system. Vidare är du en lagspelare som är noggrann och tar ett stort ansvar för att arbetet blir gjort.
Tjänsten börjar som konsultuppdrag med mycket goda möjligheter till förlängning & därefter ev tillsvidare tjänst. Du skall vara villig att resa samt eventuellt vara stationerade utomlands, inom Europa.
Då urvalsarbetet sker kontinuerligt rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37