OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Naturell AB har tillverkat kosttillskott sedan 1949 och har en bred tillverkning av hälsokostprodukter. Här blir du en viktig kugge i det sammansvetsade teamet på cirka 15 personer.
Arbetstider
Arbetstiderna är i dagsläget förlagt till dagtid 07:00-16:00 måndag-fredag. Skiftarbete kan komma att bli aktuellt på sikt och vi ser därför att du även har möjlighet att arbeta kvällstid. Start för tjänsten är omgående.
Tjänsten är på heltid och inleds som anställd och uthyrd via Storesupport med möjlighet till en anställning direkt hos Naturell AB.
Arbetsuppgifter
Som lageransvarig på Naturell AB är du ansvarig för och arbetar med sedvanligt lagerarbete i form av godsmottagning, inbokningar, lagerläggning, utbokningar, orderplock, inventering, genomföra kvalitetskontroller med mera. Du arbetar själv på lagret men samarbetar mycket med kollegor från andra avdelningar vilka du också hjälper vid behov.
I rollen är det viktigt att du är risk- och kvalitetsmedveten i förhållande till verksamheten samt att du håller en god hygien. Du kommer att genomgå Naturell AB:s internutbildning för att få korrekt säkerhetsförståelse för verksamheten och för att bli insatt i de krav som gäller inom livsmedelshygien.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi söker dig som är driven, självgående och har en stark förmåga att samarbeta och arbeta i team. Arbetet är fysiskt och tunga lyft kan förekommande därav har du god fysik är du inte rädd för att hugga i och arbeta med kroppen. Vidare så trivs du i ett högt arbetstempo där du själv styr ditt arbete på ett ypperligt sätt genom din noggrannhet och förmåga att prioritera. Ditt lösningsorienterade, ansvarsfulla och pålitliga arbetssätt hjälper till att utveckla och driva verksamheten framåt.
Krav i tjänsten är också att du har god och omfattande erfarenhet av lagerarbete, truckkort A+B samt mycket god erfarenhet av arbete med ståstaplare och motviktstruck. I rollen som lageransvarig krävs också att du har mycket god svenska och god engelska i tal, skrift och läsförståelse.
Krav utöver ovan nämnda krav är:
- Fullständiga gymnasiebetyg
- Datavana och erfarenhet av arbeta i affärssystem/MPS-system och lagerhanteringssystem
Meriterande är:
- Erfarenhet av arbete i lagerhanteringssystemet Pyramid.
- Körkort
Om Storesupport
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Är du intresserad utav tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby