OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Vår kund är ett logistikföretag i Linköping som nu behöver förstärkning inom företagets administration.
Arbetsplatsen är belägen i Linköping.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att vara av administrativt slag där du ska planera och göra bokningar i företagets bokningssystem. Du bör därav vara duktig på att hantera program såsom excel. Du är en prestigelös person, strukturerad och kan hantera stressiga situationer som stundtals kan uppstå.
Kvalifikationer
Du har erfarenhet av administrativt arbete och gärna också ekonomihantering. Du har god datorvana är stresstålig, serviceminded. Du har god kommunikationsförmåga samt kunskaper i svenska i tal och skrift. Vi önskar att du har körkort för bil då du kan behöva göra företagsärenden.
Villkor
Tjänsten är på dagtid med heltidsomfattning med placering hos vår kund. Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.