Driven medarbetare till Kundtjänst & Support på Extend Commerce

Driven medarbetare till Kundtjänst & Support på Extend Commerce

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven medarbetare till Kundtjänst & Support på Extend Commerce!
Som medarbetare hos Extend Commerce har du en utvecklande roll där du blir en viktig bricka för organisationens fortsatta framgång. Om du motiveras av att se tydliga resultat av ditt arbete, knyta nya relationer och trivs med att arbeta både självständigt och i team är Extend Commerce arbetsplatsen för dig!


Rollens funktion
Rollen som medarbetare på Kundtjänst och Support innebär att underlätta och stödja Extends kunder i dess dagliga verksamhet inom order, lager och inköp.
Arbetsuppgifterna kan vara allt ifrån support frågor, nya kundlösningar, systemuppsättningar till att koordinera projekt till exempel vid integrationer, samt att vara en länk mellan kund, XTND plattformen och det interna utvecklingsteamet.

Arbetsuppgifter
Ge bra, snabb och professionell support via ärendehanteringssystem, telefon och Supportchatt.
Felsökning i Extend Commerce applikationer.
Kundkommunikation – i tal och skrift.
Att genom en god kännedom om Extends applikationer och tilläggstjänster identifiera och guida kunder.


Din profil
Företaget är i en expansionsfas och det finns stor möjlighet att utvecklas i rollen och ta en viktig plats i bolaget. Vi söker en driven och engagerad medarbetare som tar ansvar för sin egen utveckling och prestation ihop med övriga i teamet. Som person är du en god kommunikatör och trygg i dialog med kund. Dina tidigare erfarenheter är viktiga men vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Personliga egenskaper
Nyfiken och driven
Lösningsfokuserad
Vill arbeta mot uppsatta mål
Kunna fokusera och hantera flera uppdrag parallellt
Gillar att samarbeta med andra och bidra till teamet
God kommunikationsförmåga i både tal och skrift



Kompetens
Vi ser gärna att du har en bakgrund inom kundtjänst & support, backoffice eller försäljning
Erfarenhet av affärssystem, IT, order management eller ekonomi är meriterande
Flytande i både svenska och engelska



Övrigt
Tjänsten avser heltid
Tjänsten tillsätts snarast och urval sker löpande
Placeringsort Örnsköldsvik



Vid frågor kontakta teamleader support & kundtjänst, Kicki Arnqvist kicki.arnqvist@extend.se

Kontaktpersoner på detta företaget

QA Manager Marie Gutegård

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Extend Commerce Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 23 april 2022

Besöksadress

Västrastorgatan 7
JÖNKÖPING

Postadress

Västrastorgatan 7
JÖNKÖPING, 55315

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024