OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en driven medarbetare till Kundtjänst & Support på Extend Commerce!
Som medarbetare hos Extend Commerce har du en utvecklande roll där du blir en viktig bricka för organisationens fortsatta framgång. Om du motiveras av att se tydliga resultat av ditt arbete, knyta nya relationer och trivs med att arbeta både självständigt och i team är Extend Commerce arbetsplatsen för dig!
Rollens funktion
Rollen som medarbetare på Kundtjänst och Support innebär att underlätta och stödja Extends kunder i dess dagliga verksamhet inom order, lager och inköp.
Arbetsuppgifterna kan vara allt ifrån support frågor, nya kundlösningar, systemuppsättningar till att koordinera projekt till exempel vid integrationer, samt att vara en länk mellan kund, XTND plattformen och det interna utvecklingsteamet.
Arbetsuppgifter
Ge bra, snabb och professionell support via ärendehanteringssystem, telefon och Supportchatt.
Felsökning i Extend Commerce applikationer.
Kundkommunikation – i tal och skrift.
Att genom en god kännedom om Extends applikationer och tilläggstjänster identifiera och guida kunder.
Din profil
Företaget är i en expansionsfas och det finns stor möjlighet att utvecklas i rollen och ta en viktig plats i bolaget. Vi söker en driven och engagerad medarbetare som tar ansvar för sin egen utveckling och prestation ihop med övriga i teamet. Som person är du en god kommunikatör och trygg i dialog med kund. Dina tidigare erfarenheter är viktiga men vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Personliga egenskaper
Nyfiken och driven
Lösningsfokuserad
Vill arbeta mot uppsatta mål
Kunna fokusera och hantera flera uppdrag parallellt
Gillar att samarbeta med andra och bidra till teamet
God kommunikationsförmåga i både tal och skrift
Kompetens
Vi ser gärna att du har en bakgrund inom kundtjänst & support, backoffice eller försäljning
Erfarenhet av affärssystem, IT, order management eller ekonomi är meriterande
Flytande i både svenska och engelska
Övrigt
Tjänsten avser heltid
Tjänsten tillsätts snarast och urval sker löpande
Placeringsort Örnsköldsvik
Vid frågor kontakta teamleader support & kundtjänst, Kicki Arnqvist kicki.arnqvist@extend.se
Kontaktpersoner på detta företaget
QA Manager Marie Gutegård