Driven norsktalande Customer Service & E-commerce Coordinator till Glitter

Arbetsbeskrivning

Glitter står inför en spännande fas de närmaste åren med många nya projekt och en ökad digitalisering. Vi söker just nu efter medarbetare till vårt E-handelsteam på vårt huvudkontor i Stockholm. Du kommer att arbeta i en kreativ, snabb och prestigelös miljö tillsammans med duktiga och passionerade kollegor i våra inspirerande lokaler i en vindsvåning på Södermalm precis vid Slussen.



På huvudkontoret finns funktioner som bland annat inköp, marknad, IT, controlling, etablering och HR. Vill du jobba i en inspirerande miljö tillsammans med passionerade, duktiga och spännande människor? Då är Glitter företaget för dig!


Läs mer om oss (https://www.glitter.se/)


Som Customer Service & E-commerce Coordinator arbetar du i en varierande roll där du får kombinera kundservice och kommunikation med administrativa arbetsuppgifter inom e-handel och webb. I denna roll är ditt ansvar att hålla en hög servicegrad samt löpande kommunikation gentemot Glitters svenska och norska online-kunder oavsett kanal (sociala medier, Club Mail, telefon, chatt mm.).



Om rollen:
- Hantera kundrelaterade ärenden och frågor kring produkt, beställningar, leverans och returer mm.
- Ansvar för löpande webbadministration, publicering av produktbilder, skriva säljande produktbeskrivningar samt översätta marknadsmaterial och nyhetsbrev från svenska till norska.
- Skapa nya produktsidor till hemsidan, lageröverföringar, kvalitetssäkring och övriga administrativa arbetsuppgifter.
- Vara delaktig i att kontinuerligt arbeta med att förbättra de processer och rutiner vi arbetar med.




Passande profil:

- Norska som modersmål och flytande svensk- samt engelskkunskaper i tal och skrift.
- Mycket goda administrativa egenskaper samt erfarenhet av service i någon form.
- God system- och datorvana och en vilja att lära dig, erfarenhet av Magento är meriterande.
- Du har en god kommunikationsförmåga, är driven, noggrann och lösningsorienterad.
- Ansvarstagande, självständig och har lätt för att lära nya arbetsuppgifter.



Vi söker dig som är en självgående, noggrann, stresstålig och prestigelös lagspelare som gillar ett högt tempo. Att arbeta i en kundorienterad roll och att hjälpa människor är för dig både stimulerande och givande. Du trivs i en öppen och social arbetsmiljö där vi har en god gemenskap och mycket kommunikation mellan olika avdelningar internt. Har du ett intresse för mode och trender samt försäljning tror vi att du kommer trivas extra bra hos oss, men det är inget krav, dock vill vi att du som söker ser detta som en långsiktig möjlighet!

Praktisk information
Omfattning: Heltidstjänst. Tillsvidare med 6 månader provanställning.
Start: Omgående.
Arbetstider: 8.20-17.00, möjlighet till viss flextid.
Läge: Södermalm, Slussen.
Ersättning: Fast månadslön plus övriga förmåner och generösa personalrabatter. Kollektivavtal.



Intresserad?


Vad roligt! Sök tjänsten redan idag via länk i denna annons och bifoga personligt brev och CV. Vid eventuella problem maila robin@thewofi.se så lägger vi in din ansökan manuellt i processen. Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Julia Olsson på tel. 070-759 76 66. Selektering av ansökningar och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan.

Sökord: kundtjänst, customer service, support, teknik, service, helpdesk, servicedesk, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, norska, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca

Michelle Nilsson

Moa Kalström

Julia Ronge

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Workers of First Impression Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 5 oktober 2018

Besöksadress

Kungsgatan 48, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 48
Stockholm, 11135

Liknande jobb


26 november 2024