OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget grundades 2010 och arbetar inom kontaktcenterbranschen med välkända och etablerade företag i Sverige. Bolaget har en bred kompetens inom försäljning, bokning, växeluppdrag och supportuppdrag med fokus på både inkommande och utgående samtal. Idag är vi cirka 50 medarbetare på vårt huvudkontor i Helsingborg.
Att jobba hos oss innebär att man får fullständig utbildning i både produkter och tjänster som vi arbetar med!
Tidigare erfarenhet är meriterande, men inte ett krav.
Vi söker personer som känner igen sig i nedan punkter:
- Tävlingsinriktad och energisk
- Målmedveten och kan jobba självständigt
- Kommunikativ och förtroendeingivande
- Duktig på att uttrycka dig i tal på svenska
- Har ett eget driv och viljan att utvecklas
- Har förmågan att hantera motgångar
- Bekväm med att prata med kunder
- Bra datorkunskap
-
Arbetstider: 9-18 Måndag-fredag
Omfattning: 100%
Tillsättning: Omgående
Lön: Fast + provision
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Vi ser fram emot att träffa dig och höra vad just du kan bidra med till vårt team!