OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven och engagerad 1st 2nd-line supporttekniker sökes till vår kund i Stockholmsområdet!
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Arbetstider: Heltid, 07:00-15:30
Vi söker en 1st / 2nd-line supporttekniker för ett uppdrag på heltid på minst 6 månader hos vår kund i centrala Stockholm. Starten är omgående med hänsyn för andra åtaganden. För denna roll krävs att du har några års erfarenhet av att arbeta onsite med IT-support samt har ett stort intresse av att utveckla dina färdigheter ytterligare.
Arbetstiderna är normalt vardagar mellan 07:00-15:30 så det är en stor fördel om du gillar att vakna tidigt och fånga dagen.
Några arbetsuppgifter som 1st 2nd line supporttekniker inkluderar:
- Generell support. ex via telefon, vSphere / Horizon, RDP.
- Supportera MS Surface-plattor och tunna klienter.
- Hantering av switchar (Juniper), AD och GPO’er.
- Hantering av nätverk mer generellt.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stor vilja och ett starkt intresse för att ge god service till de olika användarna. Det kan vara flera olika kontaktytor som behöver teknisk support och du kommer vara deras hållplats högt som lågt.
Vi ser gärna att du:
- Är driven, engagerad serviceminded samt är nyfiken med en vilja att lära dig nya saker
- Har arbetat med Juniper-switchar tidigare
- Har erfarenhet av att arbeta som nätverkstekniker och/eller är certifierad inom området
- Har erfarenhet av arbete inom IT-säkerhet
Observera att befattningen är säkerhetsklassad och du måste godkännas av Säkerhetspolisen, det vill säga genomgå en bakgrunds- och säkerhetsprövning innan anställning.
Ansökan
Vi tar ej emot några ansökningar via e-post men om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Frida Wikström på frida.wikstrom@barona.se
Hör av dig till oss om du vill veta mer!
Vi går igenom ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!