OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du student med ett flexibelt schema som letar efter ett riktigt roligt extrajobb? Har du erfarenhet från reception eller andra serviceyrken och trivs med mycket kundkontakt? Då har vi tjänsten för dig!
Om företaget
KFX är en HR-partner inom bemanning, rekrytering, entreprenad och karriärvägledning där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. Inför våren behöver vi förstärka vår studentpool med ett par konsulter. Vår pool arbetar idag med att stötta upp i receptionen hos våra kundföretag när ordinarie personal är frånvarande. Uppdragen varierar mellan en till flera dagar i veckan. Detta är ett arbete som passar dig som har ett fåtal fasta föreläsningar eller studerar på distans och kan lägga upp ditt schema lite som du vill. Detta då vi ibland behöver kunna ringa in dig på kort varsel.
Arbetsuppgifter
Tjänsten som timanställd i vår receptionistpool passar dig som trivs med att varje dag är olik den andra. Om du har lätt för att sätta dig in i nya situationer, mår bra när du ger service åt andra och trivs med att möta nya människor så kan vi erbjuda dig ett varierande arbete i en omväxlande miljö. Dessutom en möjlighet att fylla på ditt CV och knyta kontakter inför framtiden.
Som konsult inom reception har du en central roll hos våra kunder genom att du har mycket kontakter både internt och externt. Denna typ av arbete ställer höga krav på servicekänsla och en förmåga att lösa uppgifter. Tjänstens innehåll kan variera beroende på vilken kund du arbetar för, men kan innebära;
• Ansvar för telefonväxeln
• Mottagande av besökare
• Post och faxhantering
• Översyn av lokalerna
• Uppdatering av kundlistor
• Registrering av underlag
• Administrativt stöd för sälj, ekonomi med flera
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter
Kvalifikationer
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du har en hög social kompetens, är serviceinriktad och trivs med att ha varierande arbetsuppgifter kan detta vara en passande tjänst för dig. I rollen som receptionist är det även viktigt att du har förmågan att snabbt se vad som behöver göras och kan ta initiativ. Andra viktiga egenskaper är att du är självständig, ordningsam och prestigelös.
Vi söker dig som har en orädd inställning, tycker om förändring och känner dig trygg i dig själv. Att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. För att vara aktuell för tjänsten måste du även uppfylla nedanstående krav:
• Du har minst två år kvar på dina studier eller en pågående deltidsanställning
• Du kan arbeta minst två heldagar i veckan, enligt vanligt förekommande kontorstider
• Du har mycket goda datorkunskaper, främst i Office-paketet
Övrigt
Är du en person som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande? En person som trivs med att lära sig nya saker och möta nya människor? Har du även förmågan att snabbt se vad som behövs göras och är van vid att ta egna initiativ? Då borde du ansöka direkt.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan - rekryteringsarbetet kring våra tjänster sker löpande och vi ser fram emot att få lära känna dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00