OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill jobba som HR-ansvarig!
Vår kund söker nu en strukturerad person som vill jobba som Administratör. Vi söker dig som trivs att arbeta med människor från olika bakgrunder, rekrytering och
HR-koordinering på ett serviceorienterat arbetssätt.
Om tjänsten
I rollen som HR-ansvarig kommer du att arbeta med:
Annonsering av lediga jobb
Referenstagning
Hålla i anställningsintervjuer
Kundmöten och skapa kravprofil
Schemaläggning av konsulter
Kontakt och stöd till konsulter
Då du kommer jobba i olika system så ser vi gärna att du har god datorvana. Mer specifikt söker vi dig som:
Har gymnasial utbildning
Har minst 1 års erfarenhet att arbeta inom HR eller rekrytering
Har goda kunskaper i svenska och engelska
Har goda kunskaper i Microsoft Office paketet
Har erfarenhet av att sköta en rekryteringsprocess från start till slut
Erbjudande
Är du redo att ta an nya utmaningar, och vill få möjligheten att utvecklas och klättra i din karriär? Då har du kommit rätt! Med kunder från många olika branscher kommer du hos oss hitta många olika möjligheter, och hitta en arbetsplats där du trivs och får arbeta med det du brinner för. Som arbetstagare hos oss får du alltid någon du kan bolla idéer med, utveckla din kompetens, och ta del av utbildningar och kurser.
Låter tjänsten intressant? Sök jobbet idag, då vi går igenom ansökningarna löpande. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Om AuxiliRec
Vårt mål på AuxiliRec är att hitta drivna kandidater till bra arbetsgivare där du som arbetstagare får möjligheten att utvecklas och klättra i din karriär. Vi jobbar mot alla branscher men har främst kunder inom lager och logistik, lokalvård, administration, och hälso- och sjukvård.