Driven och kundorienterad avtalsadministratör sökes!

Arbetsbeskrivning

Presentation
Är du en driven administratör och koordinator som värdesätter ordning och reda och god struktur? Trivs du att arbeta kundorienterat och mot uppsatta mål? Då kan du vara den vi söker.

En av våra kunder inom fastighetsbranschen behöver förstärkning med en avtalshandläggare. Uppdraget är på heltid, dagtid måndag till fredag, och pågår drygt ett år med god möjlighet till förlängning och eventuell överrekrytering till kunden. Uppdraget beräknas starta i maj. Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande.


Arbetsuppgifter
I rollen som avtalshandläggare ansvarar du för att verka i linje med verksamhetsplan och beslutade prioriteringar inom förvaltning och ekonomi. Du agerar företrädare för både kunder/medlemmar, potentiella kunder och medarbetare. Vidare tar du ansvar för och agerar i linje med fastlagda verksamhetsmål samt agerar kostnadsmedvetet och kostnadseffektivt.
Exempel på arbetsuppgifter är:

- sköta och utveckla avtalsfakturering
- sköta och utveckla administrativa rutiner
- göra indexbevakning inkl. uppdateringar
- Identifiera och förstå kundernas behov och utifrån det ta fram förslag på avtal
- räkna och kalkylera på anbud i samråd med affärsutvecklingschefen
- upprätta och hantera kontrakt/anbud samt avtalsrapportering
- uppdatera interna arbetsrutiner samt medverka till att effektivisera dessa
- genomföra konkurrentanalyser, affärsrapporter mm.
- genomföra beslutade och överenskomna aktiviteter
- sköta och driva CRM samt medverka till utveckling och förbättringar av CRM i samråd med affärsutvecklingschefen.



Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som är ansvarsfull med god struktur och gott ordningssinne. Utbildningsnivå är inte avgörande, men du har minst ett par års erfarenhet från liknande arbeten som administrativt stöd och som avtalshandläggare. Du har god förståelse för och kännedom om fastighetsbranschens utveckling och marknad. Ett krav för rollen är kunskaper i Agresso. Har du ekonomiutbildning är detta meriterande likson erfarenhet från systemert Baseware. Du är systemvan och trivs att arbeta med siffror och du är van vid kundkontakter och du har en hög servicenivå. Du har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar både engelska och svenska väl, i både tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du ansvarsfull, kommunikativ och serviceinriktad. Du arbetar noggrant och effektivt och är professionell i allt du gör. Du är självgående i ditt arbetssätt och har en lugn och stabil framtoning. Vidare tror vi att du är flexibel och prestigelös med god samarbetsförmåga och smidighet.


Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 27 april 2017

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024