OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om händelserika och varierande dagar med fokus på utmärkt kundservice samt vill arbeta i en internationell kontorsmiljö? Är du utåtriktad och sammarbetsorienterad? Då är detta rollen för dig!
Tjänsten ligger inom området Stockholms City. Arbetet innefattar, reception, catering förberedelse, planering och genomförande av mötesarrangemang samt kundkommunikation. Vidare kommer du att ansvara för kvalitetsuppföljning av kontorsservicen på plats samt sköta leverantörer, du bidrar även med samordning av reparationer och förbättringsområden med tillhörande administration. Arbetet sker i nära samarbete med en kollega som utför en liknande roll samt en Team Lead.
Exempel på uppgifter:
* Välkomna personal och gäster
* Hantera e-post- och telefonfrågor
* Administrativa uppgifter
* Kundkontakt och rapportering
* Postdistribution
* Möten och evenemang
* Assistera kontors ansvarig
* Korrigera eller lösa problem genom befintliga system och processer
Din bakgrund och personliga profil:
* Utmärkta kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift, båda språken används dagligen (krav)
* Utmärkt kommunikations- och serviceförmåga; ständigt fokusera på interna och externa kundbehov och arbeta för att överträffa deras förväntningar
* Organiserad med stor administrations- och koordinationsförmåga både individuellt samt inom teamet.
* Engagerad och proaktiv; Identifiera förbättringsområden och prioritera daglig arbetsbelastning
* Erfaren användare av Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) och allmän datorvana
Vi erbjuder dig en spännande möjlighet i en stor global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, arbetstid måndag till fredag kontorstid. Startar så snart som möjligt och enligt överenskommelse.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas senast den 31 Maj 2024. Skicka din ansökan till och markera din ansökan som "Receptionist". Din ansökan kan vara på antingen svenska eller engelska.
Om du har några frågor angående tjänsten, vänligen kontakta kontorschef Martina Pandey Himmerstål på +46 72 214 9424
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.