OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AlphaCE Rekrytering har fått i uppdrag att hitta en driven och servicerinriktad receptionist för en kunds räkning till ett företag i centrala Skellefteå.
Om företaget
Företaget levererar en mängd integrerade FM-tjänster i ett paketerat format, däribland
Receptionist kontorsupporttjänster.
Företaget har kollektivavtal.
Receptionist kontorssupport
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder kunden variation på olika sätt.
Hos kunden får du vara dig själv! För de vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och
det blir roligare att gå till jobbet. Hos kunden får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.
Om tjänsten
Vi söker nu en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos vår kund är varierande,
utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Du kommer att vara kundens ansikte utåt. Varje dag kommer du att duka fram frukost,
beställa matvaror, kontorsartiklar, producera passerkort samt vara sekreterare vid möten.
I helhet vara spindeln i nätet på kontoret och dagliga uppgifter kommer via ett levande document i datorn.
Din bakgrund
Ska tidigare ha jobbat vara inom reception eller med liknande arbetsuppgifter. Van att vara spindel i nätet och vara driven och serviceinriktad.
Kunden arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är ansvarstagande, prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Bemanna reception
Ta emot personal samt registrera besökare och kunder
Hantera förfrågningar och beställningar per telefon, över disk och e-mail
Sköta om konferenslokaler med tillhörande teknisk utrustning och bokningar
Beställa catering
Beställa och fylla på kaffe och frukt
Hålla rent och snyggt i personal- och lunchrum
Passerkort, Nyckelsystem
Post, gods och paket hantering
Uppdatering av rutiner och interna dokument
Föra protokoll på kontorsmöten
Ronderingar i lokalerna
Tillsyn av påfyllning av kopieringsrum
Kvalifikationer/Krav
Uttrycka dig väl i svenska och engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i reception/service är meriterande
Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning Excel och Word
Personliga egenskaper
Vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda
Ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
Känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster
Vara strukturerad och planerande
Förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
Vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
Delar företagets värderingar
Anställningsform och arbetstider
Tjänsten är heltid 100%, måndag till fredag 08.00-17.00
AlphaCEs vision är att alla har en plats på arbetsmarknaden,
vi ser gärna att du som inte har lång erfarenhet och som är berättigad till någon form av lönestöd söker tjänsten.