Driven och serviceinriktad supportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Quinyx AB söker nu en driven och serviceinriktad supportmedarbetare

Var med och utveckla ett av Sveriges mest intressanta IT-bolag
Quinyx WFM är ett webbaserat personalhanteringssystem speciellt anpassat för personalintensiva branscher. Våra kunder finns främst inom restaurang, hotell och detaljhandel. Vår första kund var McDonald's som snabbt tog oss utanför Sveriges gränser. Vi vill kunna erbjuda våra kunder, både i Sverige och utomlands bästa möjliga support och behöver därför din hjälp!

En snabb tillväxt och flera större projekt har gjort att vi nu söker dig som vill vara med att förstärka vårt supportteam. Starka kundreferenser och en konkurrenskraftig teknisk lösning gör att vi ser en enorm potential i vår affärsidé. Vi rekommenderar dig att besöka www.quinyx.com för att titta närmare på vår applikation. Organisationen är fortfarande ung men växer snabbt, och vi är nu över 50 medarbetare i Stockholm. Vårt kontor ligger ett stenkast från Centralen i Stockholm.


Arbetsuppgifter

-Du kommer att ha en serviceinriktad roll där kundnöjdhet står i högsta fokus.

-Du kommer att hjälpa användare genom att över telefon, e-post och via vårt ärendehanteringssystem svara på frågor om applikationen

-Du kommer att vara med i ansvaret för att bygga upp supportens processer, rutiner och utbildningsmaterial



Vi söker dig

-Som är social, serviceinriktad och alltid strävar efter att göra alla kunder nöjda

-Som har en god samarbetsförmåga och är organiserad även under stress

-Som gillar att ta egna initiativ och klarar av att ta eget ansvar

-Som är kreativ och har en problemlösarmentalitet

-Som obehindrat kan kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift



Vi är extra intresserade av dig

-Som har erfarenhet från arbete i nordisk eller engelsktalande kundsupport

-Som är pedagogisk, noggrann, flexibel och utåtriktad

-Som har ett stort intresse för IT och viljan att utvecklas tillsammans med oss

-Som har erfarenhet från att arbeta som användare i Quinyx sedan tidigare




Sista ansökningsdag
8 augusti 2014

Granskning av ansökningar och kandidater sker löpande under processen och vi kan komma att anställa redan innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Manager Customer Service Annika Kastlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quinyx AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 21 juli 2014

Besöksadress

Vattugatan 17
STOCKHOLM

Postadress

Vattugatan 17
STOCKHOLM, 11152

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024