OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: För kunds räkning söker vi nu en VD-assistent som skall fungera som praktiskt och administrativt stöd till en specifik person som har många bolagsengagemang. I ditt arbete kommer du bl.a. att arbeta med administrativa uppgifter såsom protokollskrivning, uppdatering av almanacka, mötsbokning, viss registrering, resebokning m.m. Du jobbar också med research, har kontakt med hyresgäster som finns i ett utav bolagen och hjälper i övrigt till att stötta din chef i de uppgifter som uppkommer. Den chef du skall stötta är en öppen, driven och lättsam person med mycket på sin agenda, det innebär att du får ett omväxlande och spännande jobb som tidvis ställer stora krav på problemlösningsförmåga och ett stort initiativtagande. Krav på person: Vi söker antingen dig som är en erfaren VD-/ chefsassistent och vet med dig att du trivs i rollen som administrativt och praktiskt stöd alternativt söker vi dig som är nyutexaminerad och som tidigare har arbetat med administration och service och som vill ha möjligheterna att växa i bolaget. Oavsett vilken utav ovanstående bakgrunder du har så ställer arbetet krav på mycket god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift i svenska och engelska och du har goda kunskaper i Officepaketet. Personliga egenskaper som är viktiga är en serviceminded inställning, god problemlösningförmåga, initiativtagande och flexibilitet. Meriterande är kunskaper inom italienska, juridik, ekonomi samt Hogia Fastigheter. Om du är "personen som utan tvekan kastar dig i en isvak" som din blivande chef uttryckte det, är du personen vi söker. Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare. Provanställning tillämpas Arbetstid: 8-17 (undantagsvis förekommer övertid). Plats: Gärdet, Stockholm Lön: Fast månadslön, ange löneanspråk i din ansökan.