OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven och självständig försäljningsassistent till Publish AS
Är du en nyfiken, social och en ansvarstagande person som har erfarenhet från administration och drivs av att leverera en kundupplevelse med mycket god kvalité? Vi söker dig som är intresserad av nya utmaningar i en dynamisk och självständig roll som säljassistent / säljkoordinator till vår försäljningschef i norden.
Arbetsbeskrivning: Som försäljningsassistent/koordinator kommer du att ge administrativt stöd till den nordiska försäljningsdirektören, samt arbeta med pågående kundvård av befintliga kunder. Vi letar efter dig som levererar och som överträffar kundens förväntningar!
Som stöd till vår försäljningsdirektör i Norden ska du förse honom med den information han behöver att kunna boka upp och genomföra sina kundbesök.
Här blir du en del av en liten men dynamisk och framgångsrik nordisk säljkår, där varje medarbetares ansträngningar är avgörande. Du kommer att arbeta nära både den nordiska försäljningsdirektören och stora internationella kunder. Utöver detta jobbar du bland annat med att:
- Förbereda material för kundmöten, uppdatera och förbättra
försäljningspresentationen (i samarbete med försäljningschefen Norden).
- Du skall ansvara för uppföljningen av möten samt delta och på egen hand hålla i möten med kund. Efter en försäljning, se till att ladda ner materialet för webb / print /. Arbete med Social medier för att driva försäljningen.
Du brinner för att tillhandahålla extremt bra kundservice både internt och externt.
Du har god samarbetsförmåga, är företagsam, proaktiv och tar initiativ. Dessutom vill du ha ett stort kontaktnät med befintliga kunder dagligen då du befinner dig i kontakt med kunder och mediebyråer i en mycket dynamisk miljö.
Dina kontaktytor är många så det är viktigt att du är en duktig relationsbyggare. I din roll ingår även att arbeta med serviceinriktad merförsäljning och informera om aktuella kampanjer och produktnyheter som Publish AS har.
Arbetstider är 08.00-17.00 måndag-fredag (flexibel arbetstid om 40 tim/v)
Uppdragsgivare: Publish AS
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid
Kvalifikationer: Vi söker dig som som har minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete.
• Du har god datorvana och kunskaper i att få ut det mesta ur ett säljstödsystem (CRM)
• Klarar av att hålla många bollar i luften då arbetstempot tidvis kan vara högt.
• Du talar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
• Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, därför tror vi att du har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete.
• Du trivs med kundkontakter och har ett stort fokus på service. - Det är viktigt för oss att du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk.
• Då vi är ett företag i ständig förändring, tror vi att du är en flexibel person och har lätt att anpassa dig till nya förutsättningar och lätta för att ta till dig ny kunskap. Vidare är du driven, lyhörd, strukturerad, noggrann, har förmåga att hålla ordning och reda samt ta egna initiativ.
• Du behöver också vara flexibel i ditt arbetssätt och ha mycket god förmåga att samarbeta såväl med kollegor som med företagets kunder. Vi vill att du alltid strävar efter att leverera service av hög kvalitet, har ett affärsmässigt tänk, en förmåga att möta kunden på ett professionellt sätt. Du som söker skall ha en kandidatexamen inom relevant område.
• Relevant erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och erfarenhet med sociala medier är meriterade.
• Du kan navigera och vägleda från ett brett utbud av medieplattformar som speglar en lösning utifrån kundens utmaningar.
• Du är en tydlig lagspelare som älskar administrativt arbete och uppföljningsmöten.
• Vi ser att du har erfarenhet från B2B Sales
• Erfarenhet av CRM-system (Visma / Mamut) eller liknande system.
• Bra datorkunskaper inom Office-paketet med allmänna datorkunskaper
• Bra skriftlig förmåga (svenska / engelska)
Vi erbjuder dig: Du erbjuds en heltidstjänst med en fast månadslön. Publish AS erbjuder dig ett spännande jobb på ett stabilt och vänligt företag som verkar i en rolig bransch med starka varumärken och trevliga kunder. Vi hoppas att du vill bli vår nya kollega så skicka in din ansökan med en gång!
Publish AB: Publish AS är ett nordiskt förlag som utger tidskrifter, digitalutgåvor och webbplatser i Sverige, Norge, Danmark och Finland under starka varumärken "Ljud & Bild", ”Lyd & Bilde”, ”Lyd & Billede” och "Aani & Kuva".
Publish AS är den största utgivaren inom hemelektronikprodukter för konsumentmarknaden; allt från TV, mobil, surfplatta, hemmabio till hi-fi och foto. Med över 450 testade produkter årligen täcker vi hela marknaden. Våra medier läses av 840 000 skandinaver per. månaden. Vi har redaktionella samarbetsavtal med Skandinaviens största mediehus som bland annat Expressen, Göteborgs-Posten, Aftenposten, DN, TV2, A-Media, Jyllands-Posten, Iilta-Sanomat m.fl.
Är du intresserad: skicka din ansökan till www.randstad.se [ http://www.randstad.se/ ]
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Sista ansökningsdag: 2018-04-30 urval sker löpande. Så sök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen att skicka din ansökan med personligt brev, senast den 30 april, urval kommer ske löpande.
För information: Daniel Gyllendahl 070-264 38 74 [ tel:070-264 38 74 ]
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström