OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Är du en duktig administratör och koordinator som värdesätter ordning och reda och god struktur? Trivs du att arbeta med siffror och Excel som ditt viktigaste verktyg? Då kan du vara den vi söker.
En av våra kunder inom Automotive behöver förstärkning med en administrativ tjänst på försäljningsavdelningen. Uppdraget är på heltid, dagtid måndag till fredag, och pågår i tre månader med goda möjligheter till förlängning. Uppdraget beräknas starta i februari. Arbetsplatsen är belägen i Akalla.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande.
Arbetsuppgifter
I rollen som säljadministratör ingår du i det svenska försäljningsteamet och supporterar teamet med administration av supportärenden och reklamationer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kommer att vara:
- Hantera manuella och automatiska stödutbetalningar i linje med marknadsaktiviteter och säljkanaler
- Hantera specifika stödutbetalningar till bilparker så som bonusutbetalningar, uthyrningar, ramavtalsöverenskommelser etc.
- Koordinera återförsäljarreklamationer och betalningar
- Bevaka och följa upp återförsäljarreklamationer
- Försäkra att betalningar genomförs på ett korrekt sätt, enligt tidsplan och i enlighet med gällande policies
- Vara tillgänglig för områdesansvariga samt att vara kontaktperson gentemot återförsäljarna gällande reklamationer och stödutbetalningar.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som är driven och ansvarsfull med god struktur och gott ordningssinne. Utbildningsnivå är inte avgörande, men du har minst ett par års erfarenhet från liknande arbeten som administrativt stöd och av arbete med utbetalningar. Du har goda kunskaper i kommunikation och trivs att arbeta både självständigt och i team. Du har goda kunskaper i Officepaketet med starkt fokus på Excel. Dessutom behärskar du både engelska och svenska väl, i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du ansvarsfull, kommunikativ och serviceinriktad. Du arbetar noggrant och effektivt och är professionell i allt du gör. Du trivs att arbeta mot deadlines och förstår vikten av punktlighet och precision och lämnar inget åt slumpen. Du trivs att arbeta i högt tempo och kan hantera många uppgifter parallellt.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson