OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Support
Vi behöver utöka vår personalstyrka med nya talanger. Just nu söker vi en Office Support medarbetare till vår kund som är ett framgångsrikt och väletablerat internationellt företag i Malmöregionen. Inledningsvis kommer du att vara anställd av Lernia Bemanning och uthyrd till vårt kundföretag. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kunden framöver. Arbetet är förlagt till dagtid, måndag – fredag. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!
Om rollen som Office Support
Som Office Support medarbetare är du företagets ansikte utåt och fungerar som spindeln i nätet vilket innebär att kunder, leverantörer, övriga besökare och kollegor får en välkomnande upplevelse och utmärkt service. Arbetet är varierande och omväxlande från dag till dag och innefattar diverse uppgifter såsom att svara i telefon och mejl, ta emot och vara behjälplig vid registrering av besökare och informera om företagets säkerhetsregler. Du utför olika typer av interna och externa ärenden och hanterar och distribuerar in- och utgående post för hela företaget.
Som medarbetare på Office Support har du ett brett kontaktnät och stöttar företagets olika avdelningar med administrativa uppgifter så som att koordinera mötesbokningar och logistiken kring event och konferenser. Du ansvarar för beställning av olika förnödenheter och catering samt bistår med service kring måltider vid speciella utbildning- och mötestillfällen.
Din bakgrund:
• Erfarenhet från serviceyrke
• Administrativ vana
• Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både i svenska och engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort
Är du rätt person för rollen som Office Support?
Dina personliga egenskaper är avgörande för denna tjänst. Du brinner verkligen för att ge god service och känner stor tillfredsställelse i att serva och hjälpa företagets besökare och dina kollegor. Du motiveras av att arbeta problemlösande vilket innebär att du är flexibel och kan hugga in där det behövs och kan prioritera och leverera ”just in time”. De olika arbetsuppgifterna kräver att du både kan samarbeta och utföra uppgifterna självständigt.
Som person är du är vänligt inställd till din omgivning samtidigt som du är driven och gärna tar egna initiativ. Du är orädd för att ta dig an nya arbetsuppgifter och har lätt för att lära och tycker om att organisera, strukturera och bygga effektiva rutiner. Du uppfattas ha mycket god social förmåga och är prestigelös och kommunikativ.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidareanställning/ Heltid/ Arbetstider måndag – fredag kl. 08:00 – 16:30/ Malmöområdet
Övrig information
Varmt välkommen med din ansökan snarast möjligast då vi arbetar med löpande urval. Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef:
Susanne Moe, 072-254 11 54 eller Hanna Åkesson, 0722 54 11 39
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson