OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven orderadministratör på deltid
Har du erfarenhet av att jobba i olika system, är duktig på administration liksom är god vän med tangentbordet? Skulle du beskriva dig själv som lyhörd, öppen och noggrann? Då har Randstad det rätta extrajobbet för dig! Randstad söker nu en orderadministratör, på deltid, till globalt företag i centrala Stockholm.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Deltid, 8.00-16.45. Start 10 oktober och fram till mitten av januari 2018. Arbetspassen är på ca 20 timmar i veckan, fördelat på 4-5 dagar.
Arbetsbeskrivning:
Som orderadministratör kommer du att;
• orderregistreringar, beställning av bland annat böcker och tryckta utgåvor.
• hantera kundkontakt via mail och webbshop när ordrarna kommer in.
Ett globalt företag där du kommer att arbeta tillsammans med ca 10 st kollegor i öppet landskap med ett nära avstånd till tunnelbana, bussar och restauranger.
Kvalifikationer:
Här behöver du;
• god datorvana.
• erfarenhet av att jobba i olika system.
• goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
• god vän med tangentbordet och ha registeringsvana.
• vara administrativt duktig.
Meriterande om du har jobbat i SAP.
Vi söker dig som är noggrann och effektiv i ditt arbetssätt. Du besitter en god förmåga att snabbt kunna ta till dig ny information och trivs med repetitiva arbetsuppgifter.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-10-15, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Marina Jovicic | marina.jovicic@randstad.se [ mailto:marina.jovicic@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström