OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett spännande företag som är i expansionsfas? Gillar du att bygga långsiktiga relationer och är du dessutom en problemlösare? Då kan tjänsten som ordermottagare vara rätt för dig! Vi söker nu en konsult som är engagerad, kommunikativ och analytisk. Skicka in din ansökan idag då urvalet sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Prioritaire STHLM är en fullservicepartner med otroligt hög service, kvalitetskänsla och med ett annorlunda koncept. Deras partnerskap ger kunden en single point of contact och genom deras detaljstyrning säkras det att kunderna kapar onödiga kostnader och tillägg.
Deras verksamhetsområden består av följande: budtransporter lokalt (per cykel, cargo-cykel, kombi, skåpbil och lastbil), ekonomi och expressleveranser in- och utrikes (Prioritaire är en mäklare med ett nätverk om över 30 olika transportörer) samt projektstyrning, ärenden, utläggs- och hantverksuppdrag.
Vi söker nu en ordermottagare och ser gärna att du vill bidra till en god arbetsmiljö där engagerade medarbetare har roligt på jobbet. Detta är en heltidstjänst och arbetstiderna är kontorstider sträcker sig mellan kl.08.00 och 18.00. Rollen är perfekt för dig som är intresserad av utvecklas tillsammans med ett företag som växer så det knakar!
Du erbjuds
* En möjlighet att utvecklas nära och tillsammans med ett företag i expansionsfas
* En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriärr
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som ordermottagare kommer du bland annat:
* Ta emot och hantera beställningar eller förfrågningar via telefon samt mejl
* Administrera beställningar i affärssystemet Opter
* Hantera kundförfrågningar
* Packa varor
* Ta dig an andra administrativa arbetsuppgifter såsom prissättning och efterhålla ordrar
VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare jobbat inom logistikbranschen
- Tidigare har arbetat med affärssystem inom logistik
- Har god datorvana
- Har väldigt goda språkkunskaper i svenska och engelska
Vidare är det meriterande om du
* Tidigare jobbat med Opter eller liknande system såsom Visma
* Har ett intresse och engagemang för logistik
* Har vana av att jobba i Excel
Som person är du
* Självgående
* Problemlösningsorienterad
* Kommunikativ
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Kungsholmen, Stockholm
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231