OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning personal inom tekniksupport till ett stort internationellt telecom-företag! Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att genom ett professionellt mottagande ge företagets kunder service och trygghet. Via telefonsamtal ska du analysera kundens problem och samla in tillräckligt med information för att kunna lösa felanmälningar. Arbetsuppgifterna består även i att återkoppla till kunden när problemet är löst. Vi ser att du som söker har minst en teknisk gymnasiekompetens, men teknisk högskoleexamen är meriterande. Övrigt meriterande är några års arbetslivserfarenhet, såsom erfarenhet som nätverkstekniker eller arbete på teknisk helpdesk, liksom kunnighet inom ett eller flera område: IP-nät, transmission, mobilt/fast tal. PBX och Cisco. Du bör även ha en god förmåga i att uttrycka dig i engelska. Vi tror att du som söker tjänsten är lösningsfokuserad och har ett högt engagemang, samt har en hög social kompetens. Du bör även ha vana av att arbeta självständigt och vara öppen för förändringar. Vi ser även att du uppdaterar dig med den kompetens som krävs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter. På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden. Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag! StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se.