OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven planerare med rekryteringsfokus till Loomis
Är du en kommunikativ administratör som trivs i en bred tjänst med många kontaktytor? Kan du balansera ett analytiskt och strukturerat arbetssätt med driv och handlingskraft? I så fall är rollen som planerare på Loomis som klippt och skuren för dig.
Kund: Loomis
Ort: Mölndal
Omfattning: Heltid
Arbetsbeskrivning:
Som planerare ansvarar du för personalplanering och all administration kring kontorets rekryteringar. Du planerar och administrerar utbildningar och resor, samt ser till att medarbetarna genomför sina erforderliga utbildningar. Du arbetar nära kontorets linjechefer och supporterar dem i allt som rör den dagliga verksamheten som t.ex. personaladministration, sjukskrivningshantering och schemaläggning.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har en slutförd gymnasieutbildning och erfarenhet av personaladministration/planering, gärna inom logistik eller industri. Har du dessutom erfarenhet av rekrytering så är detta meriterande. Du har ett strukturerat arbetssätt, stark administrativ förmåga och goda kunskaper i Office-paketet.
Som person är du kommunikativ och lösningsorienterad med ett fokus på att skapa goda relationer. Du behåller ditt lugn även i stressiga situationer och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Eftersom Loomis verksamhet i hög grad styrs av lagar och regler är det viktigt att du är en mycket noggrann person som trivs med att följa givna arbetsprocesser och strukturer.
Om Loomis:
Loomis affärsidé är att tryggt, säkert, pålitligt och effektivt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Företagets vision är att vara den obestridda specialisten på kontanthantering i samhället. Därigenom strävar Loomis också efter att vara förstahandsvalet när kontanter och värdeföremål ska hanteras. Totalt har Loomis i Sverige ca 1 200 medarbetare med placering på 13 orter. Från dessa 13 orter når Loomis bilar ut till alla orter i hela landet.
Sista ansökningsdag: 2017-04-10 Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: kontakta rekryteringskonsult Linda Milve, linda.milve@randstad.se eller 0733-432456.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström