OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren produktägare? Vill du vara med på Bonlivas digitala förbättringsresa där du i rollen som produktägare till vår vårdapp har möjlighet att bidra till en mer jämlik vård, skola och omsorg? I så fall är det här tjänsten för dig!
KORT OM ROLLEN
Vi söker en drivande produktägare som kommer att vara den kreativa motorn bakom utvecklingen av vår app. I denna roll kommer du att samarbeta nära vårt tekniska team och andra intressenter för att driva fram innovativa förbättringar och säkerställa att app-tjänsten utvecklas i linje med våra strategiska mål.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Formulera och förmedla en tydlig och inspirerande vision och strategi till både teamet och våra intressenter.
- Planera och verkställa arbetet med appen.
- Samla in, prioritera och dokumentera feedback och krav från intressenter för att säkerställa att produkten motsvarar vad vi och våra beställare behöver.
- Ansvara för att produktbackloggen underhålls.
- Leda testningen av appen, rapportering av buggar.
- Se till att teamet har ett tydliga mål att arbeta mot, samt fungera som en länk mellan utvecklingsteamet och intressenterna.
- Ansvar för datasäkerhet och genomförande av den juridiska översynen av nya funktioner.
UTVECKLINGSMÖJLIGHETER
Företaget växer i snabb takt och har bland annat utnämnts till Mästargasell 2019. Tillväxten leder till stora möjligheter för utveckling inom organisationen för rätt person. Bonliva planerar även att starta upp fler verksamheter internationellt inom de närmsta åren. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar.
VAD VI ERBJUDER DIG
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Du kommer tillbringa dagarna med ett positiva och energirika kollegor i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som anställd har du tillgång till bland annat eget gym och gemensamma träningspass. Vi gillar också att ha galet roligt på våra AW och det tror vi att du också gör.
OM URVALSPROCESSEN
Urval sker löpande, så var snabb med din ansökan! Vår urvalsprocess inleds med att vi granskar CV och din presentation i ansökan, vilket följs upp med telefonintervjuer för de kandidater som uppfyller kraven. Trivs vi efter samtalet med varandra går vi vidare till en personlig intervju. Nästa steg i rekryteringsprocessen är att våra slutkandidater gör ett testcase, följt av en träff med rekryterande chefer. Slutligen tar vi inför anställning alltid referenser. Har du funderingar kring vår rekryteringsprocess är du välkommen att höra av dig till work@bonliva.se.
Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid. Tjänstgöringsgrad 100%.
Arbetsform: Tillsvidareanställning med provanställning 6 månader
Start: Snarast möjligt
Plats: Vår nuvarande policy är att provanställda arbetar heltid på kontoret för bästa möjliga on-boarding. Som tillsvidareanställd har du sedan möjlighet att arbeta på distans ett visst antal dagar i veckan.
FORMELLA KRAV OCH ÖNSKEMÅL
- Du har flera års erfarenhet från rollen som produktägare med bevisad framgång - gärna från ett tillväxtbolag.
- God förståelse och erfarenhet av digitala utvecklingsprocesser.
- Kompetens inom UX/UI är meriterande.
- Vi ser helst att du har erfarenhet av Health Tech-utveckling.
- Vana av agila arbetsmetoder är önskvärt.
DU ÄR
- Drivande
- Lösningsorienterad
- Initiativtagande
- Strukturerad
OM OSS
Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård, skola och omsorg. Idag har över 4000 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar verksamheter över hela Sverige och i Norge.
ANSÖKAN OCH KONTAKT
Ansökan sker direkt här i formuläret. Frågor om tjänsten skickar du direkt till work@bonliva.se.
Vi längtar efter dig!