Driven produktionsplanerare till skandinaviskt bolag

Arbetsbeskrivning

Driven produktionsplanerare till skandinaviskt bolag
Har du arbetat i minst 1 år med administration, kanske har du till och med jobbat med produktionsplanering tidigare? Skulle du säga att du är , ordningsam, ödmjuk och inte rädd för att hugga i om det krävs? Då har vi ett uppdrag för dig! Randstad söker nu, för tänkt start mars, en driven produktionsplanerare till skandinaviskt bolag i Kalmar.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Kalmar

Omfattning: Heltid, tänkt start mars – 6 månader (med goda möjligheter till förlängning/övergång till kund), resor kan förekomma max 1 gång/månad.

Arbetsbeskrivning
Som produktionsplanerare jobbar du måndag till fredag 07.00-15.45. Du har ett nära samarbete med din chef och produktionen liksom kommer arbeta varierat med;

• att bryta ned huvudplanering till detalj, ha hand om rapportering och statistik. Skapa rutiner kring bland annat slutkontroller av produkt. Dokumentera kring slutprodukt och kvalitetssäkring.
• vidare arbeta med arbetsmiljö och aktivt delta i enhetens utveckling kring löpande verksamhet i enighet med miljömål, policy, affärsidé, kvalitets-, affärs-, och verksamhetsplan.
Kvalifikationer
Gymnasieexamen, minst 1 års administrativt arbetslivserfarenhet (gärna från industri och i en produktionsplaneringsroll – ej krav), god datorkunskap, god kunskap inom Outlook och Excel samt god svenska (i tal och skrift).

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Den profil vi söker är administrativt lagd men inte rädd att hugga i om det krävs. Du är strukturerad, organiserad och bra på att ta tag i saker och planera ditt arbete med hög kvalitet. Du trivs i en självgående roll där du arbetar med flertalet arbetsuppgifter och kontakter parallellt. Vidare tror vi att du trivs i ett tätt samarbete med kollegor.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-03-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Annica Magnell | annica.magnell@randstad.se [ mailto:annica.magnell@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 15 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024