Driven projektassistent till Dexnet

Driven projektassistent till Dexnet

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en administrativ roll och vill jobba i ett företag på framfart? Är du också en do:er som tar egna initiativ och växer under ansvar? Då kan du vara vår nästa projektassistent. Vi letar efter dig som är serviceminded och kommunikativ, och som är tillgänglig från januari 2023. Sök redan idag då urvalet sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Dexnet är experter inom installering av tele- och datakommunikation. De har kontor i Huddinge men verksamheten består till stor del av montering och installation ute hos kund. Dexnet har under åren byggt upp en stark kompetensgrund i företaget för att kunna leverera felfria installationer i tid oavsett läge eller storlek. Över 50 000 FTTH installationer (Fiber To The Home), mer än 50 000 CAT installationer och 150 000 kabel tv installationer vittnar om att företaget har en mycket bra kunskapsgrund. De har vuxit stadigt och har idag en stabil position på marknaden.

Nu söker de en projektassistent för att stötta upp på deras kontor med diverse administrativa ärenden, allt från kundkontakt till löpande dokumentation och kodning i interna system.

Du erbjuds


* Varierade arbetsuppgifter
* Ett tight team med mycket kunskap
* Möjligheter att utvecklas och växa i rollen
* Inblick i ett tekniskt och marknadsstarkt bolag
* En dedikerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Kundkontakt
- Framställning av filer
- Projekthantering

VI SÖKER DIG SOM
- Kommunikativ
- Flexibel
- Initiativtagande

Vi letar efter dig som är lösningsorienterad och serviceminded. Du som söker är lojal, ansvarstagande och du slutför alltid det du påbörjar. Du är en teamplayer som gärna tar egna initiativ för att underlätta för gruppen och du har lätt att anpassa dig till nya situationer.

För att passa i rollen har du dessutom tidigare erfarenhet av kundtjänst och är bekväm att jobba över telefon och i administrativa system.

Krav


* 1-2 års erfarenhet av kundtjänst
* Goda kunskaper i MS Office-paketet
* Flytande i svenska


Merit


* Erfarenhet av Telecomarbete
* Teknisk utbildning med relevant bakgrund
* Körkort B


Övrig information


* Start: Januari 2023
* Omfattning: Heltid
* Placering: Huddinge


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Tänkt på att motivera väl för tjänsten i din ansökan och att du har uppdaterade uppgifter i din profil.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2022
  • Ansök senast: 25 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

12 oktober 2024

11 oktober 2024

11 oktober 2024