Driven projektassistent till PMP

Arbetsbeskrivning

PMP tillför säljdriven tillväxt till ledande företag med kvalificerad försäljning. Med professionalism, erfarenhet och kunskap tillför PMP affärsmöjligheter och framåtanda.

Arbetsbeskrivning
Nu söker PMP en utåtriktad och driven projektassistent. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter.

Arbetet innebär att
- delta och samordna projekt- och kundmöten
- delta i arbete med projektekonomi, budgetarbete, månadsavstämningar och fakturaunderlag.
- samordna inköpsprocesser.
- delta i att samla in och dokumentera analyser, slutsatser och rekommendationer.
- samla in, sammanfatta information samt vara länken mellan PMP och dess kunder under hela projekt.
- arbeta med utåtriktad kommunikation via telefon och skriftliga kommunikationsbrev.

Du kommer även i samarbete med projektledare att ta fram: kommunikativa idéer i form av samtalsmanus, arbeta med SPIN som intervjuteknik, leda och driva arbetsgrupper i de projekt som genomförs samt interagera med PMP's kunder i form av status- och lägesrapportering.

Vem är du?
Du som söker har en universitetsutbildning inom områden som t ex marknadsföring, ekonomi eller statistik. Du är mål- och resultatfokuserad, driven, verbal med mycket energi. Har förmåga att på sikt kunna leda arbetsgrupper. Du har lätt för att formulera dig i tal och skrift, tycker om kundkontakter och vågar driva ärenden självständigt. Som person drivs du av att arbeta kund- och projektorienterat. Det är viktigt att du tycker om att ge kunder den absoluta högsta servicen.

Goda kunskaper i Word, Excel, PowerPoint samt Outlook krävs samt att du känner stort ansvarstagande, har stor flexibilitet och stresstålighet.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Pyramid, FileMaker och/eller Ceasar.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du har en ambition att i framtiden anta större utmaningar inom PMP.

Rekryteringen gäller en tillsvidareanställning hos PMP där en provanställning tillämpas. Tjänsten är heltid.

Resor i tjänsten kan förekomma ett par gånger per månad.

Kontaktperson
I denna rekrytering samarbetar PMP med Manpower. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lotta Dyrén 019-166552. lotdyr@manpower.se. Då vi arbetar med löpande urval emotser vi gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 13 juni.

Ansökning sker via Manpowers hemsida.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 28 maj 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024