OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Vår kund äger och förvaltar ett stort antal hyreslägenheter över hela Göteborg med ca 228 anställda. Man sitter i trevliga lokaler i centrala Göteborg.
Arbetsbeskrivning
I och i anslutning till kundens områden kommer nya bostäder byggas och äldre fastigheter att renoveras. I samband med dessa arbeten är det för vår kund mycket viktigt att kommunikationen fungerar gentemot deras nuvarande och framtida hyresgäster. Men också den interna, inom bolaget och mellan andra aktiva aktörer i projekten. Därför söker nu vår kund en projektkommunikatör.
Vi söker en person som i första hand får i uppdrag att arbeta med projektet Opaltorget. I Tynnered ska demi dels bygga 150 lägenheter och bygga om ca 40 lägenheter i deras befintliga fastigheter. Men det kan även bli aktuellt att arbeta med fler projekt.
Tjänsten ingår i bolagets marknads- och kommunikationsavdelning och är operativ.Ttyngdpunkten på din tjänst ligger på att:
? Se till att projektets kommunikationsplan följs
? Fysiskt vara på plats i området
? Ta fram material för alla externa och interna kanaler
? Ta fram material som enklare broschyrer och utställningsmaterial till projektlokal
? Bemanna projektlokal
? Ansvara för och genomföra dialogarbete med befintliga hyresgäster kring olika åtgärder
? Vara representant i grupper där externa aktörer ingår
? Vara ett stöd för ansvarig projektchef
Vem är du?
Vi söker dig som har lätt för att sätta dig in i olika frågeställningar och kan utifrån dessa definiera behövlig kommunikation för att nå uppsatta mål. Vidare har du lätt för att samarbeta och har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt att tala inför grupper men även kunna ta enskilda samtal med hyresgäster och andra intressenter. Vi ser gärna att du har kapacitet för, och trivs med, att arbeta med flera projekt samtidigt.
Till din ansökan efterfrågar vi några exempel på arbetsprover, max fem till antalet. De ska ge oss en bild av din förmåga att skriva texter samt sätta samman dem i enklare broschyr med foto och eller illustration.
Vi kommer att lägga stor vikt vid arbetsprover och arbetserfarenhet
Du erbjuds
Du erbjuds en spännande och utmannde roll inom ett företag i framkant inom förvaltning av hyreslägenheter. Du kommer tillhöra marknads- och kommunikationsavdelning och vara en del av en kompetent grupp och en härlig stämning!
Start:
Start: 15 augusti, minst tom juni 2017 med avstämning vid årsskiftet. Ev. förlängning kan bli aktuell.
Sista ansökningsdag
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Jurek Rekrytering & Bemanning Charlotta Isacson, mobil 0766 331448 eller mail charlotta.isacson@jurek.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via hemsida: www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44