OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare där fokus ligger på lönsamhet och kundtillfredsställelse. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och över 6000 anställda experter i 80 länder har MSXI vad som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.
MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen bl.a. inom affärsutveckling men också genom att ta hand om vissa outsourcade tjänster . Vi jobbar i direktkontakt med alla bilmärken i våra uppdrag. Det går bra för oss och vi söker i dagsläget en lösningsorienterad Projektkoordinator som ska jobba tätt med våra Account Managers.
Jobbet innebär:
• Nära samarbete med våra Account Managers där ditt ansvar blir att utveckla och driva projektplaner dels för nya inkommande projekt, dels befintliga projekt. Det betyder att du kommer att lära dig allt om vad projektet innebär, ansvara för kontakter med vår konsulter och att du involverar oss andra internt när det behövs.
• Att aktivt komma med förslag på lösningar och förbättringar, med vilka du bidrar till företagets vision av att vara ”Partner of choice”.
Kvalifikationer:
• Då vi är ett globalt företag är det ytterst viktigt att du talar och skriver svenska och engelska flytande.
• Kunna arbeta obehindrat med Excel
• Dokumenterad erfarenhet av projektledning eller projektstyrning
Personliga egenskaper:
Som Projektkoordinator kommer du ha nära kontakt med våra uppdragsgivare och du förväntas kunna hantera affärssituationer på ett professionellt och effektivt sätt och snabbt lösa dina arbetsuppgifter.
Rollen ställer höga krav på förmågan att kunna planera och prioritera sitt arbete och sina aktiviteter. Det är även av stor vikt att du har lätt för att skapa och behålla goda relationer.
Vi erbjuder:
MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa. Du kommer vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat och högt i tak. Företagsledningen tror på varje medarbetares unika möjlighet att bidra till företagets utveckling och arbetar framgångsrikt med att skapa individuella karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Tjänsten är på heltid och vi erbjuder en marknadsmässig lön, kollektivavtal finns.
För oss är balans lika viktigt i som utanför arbetet, därför erbjuder tjänsten även 5 veckors semester, friskvårdsbidrag och personalförmåner kopplade till Benify. Du sitter centralt i våra fräscha lokaler i Gårda.
Start omgående eller enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér