OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter Som receptionist hos Segulah är du bland annat ansvarig för att välkomna besökare och svara i telefon samt för post och budhantering. Vidare förbereder du inför möten, inköp av lunch samt ansvarar för att kontoret ser snyggt och prydligt ut. I din roll ingår även att vara behjälplig med bland annat administrativt arbete som exempelvis kopiering/scanning och inbindning av presentationer Bakgrund Du har två till ett års arbetslivserfarenhet av receptionistyrket eller som konferensvärdinna, gärna från kontorsmiljö. Du är van vid att se vad som behöver göras och hanterar med lätthet flera arbetsuppgifter samtidigt. Du drivs av att få andra människor att trivas och gör gärna det lilla extra för att så ska bli fallet. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även goda kunskaper i Officepaketet. Personliga egenskaper Som person är det viktigt att du är öppen, serviceinriktad, professionell och prestigelös. Du är representativ och kommunicerar lätt med såväl gäster som medarbetare. Det är viktigt att du har lätt för att prioritera ta egna initiativ, är stresstålig samt är noggrann och ansvarstagande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och ska vara en person som alltid ligger steget före alla andra. Övrigt Tjänsten är på 60 procent. Du kommer arbeta måndag till torsdag, 8-14.30. Det är dock viktigt att du är flexibel och kan vid behov hoppa in vid andra dagar och tider. Glöm inte bort att motivera varför just du passar för tjänsten. Vidare kommer du vara anställd hos Inhouse. Tjänsten ska tillsättas i mitten av maj. Du söker tjänsten via Inhouse hemsida, www.inhouse.se under affärsstöd
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013