OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en duktig och erfaren Redovisningsekonom med fokus på leverantörsreskontra till ett framgångsrikt företag inom byggbranschen i Solna. Är du självgående och ansvarstagande samt uppskattar en platt organisation och hjälpsamma kollegor? Är du dessutom duktig på att kommunicera och föredrar tydlig kommunikation? Då har vi chansen för dig!
Arbetsbeskrivning
Som Redovisningsekonom i denna roll krävs det att du har gedigna redovisningskunskaper från ax till limpa. I din roll kommer du främst att arbeta med kundreskontra och ha mycket interna kontakter. Ekonomiavdelningen består av ca 10 pers vilka hjälps åt sinsemellan.
- Redovisning med fokus på leverantörsreskontra
- Hjälpa till över ekonomiavdelningen
- Interna kontakter
Personliga egenskaper För att axla denna roll krävs det att du har erfarenhet av att arbete med leverantörsreskontra samt är självgående och ansvarstagande i ditt yrkesutförande. En god social kompetens och välvilja att hjälpa till uppskattas! Har du känsla för service och är rak och tydlig i din kommunikation kommer du trivas på denna arbetsplats som är en platt organisation med prestigelösa kollegor.
- Erfarenhet leverantörsreskontra
- Flytande svenska i tal & skrift
- Självgående & ansvarstagande
- Social och med hög servicekänsla
- Hjälpsam och prestigelös
- Uppriktig och tydlig i din kommunikation
Mer om tjänsten
- Konsultuppdrag 6 månader med goda chanser till förlängning eller överrekrytering
- Tillträde: Omgående
- Omfattning: Heltid, 100%
- Placering: Solna, Järva Krog
- Om: Kundföretaget är väletablerat inom byggbranschen och sitter i nya och fräscha lokaler med totalt cirka 100 personer anställda på kontoret. Trevliga arbetskamrater, intressanta arbetsuppgifter, tydligt ledarskap och platt organisation. Positivt arbetsklimat!
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.
- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.
- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001