OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en driven, nyfiken och orädd person som vill utvecklas i en entreprenörsmiljö inom bilbranschen? Motiveras du av att uppnå resultat och utvecklas? Då har vi möjligheten för dig här.
Wayke är i behov av en person som vill driva försäljning, ge support till kunder samt utöka kundstocken i bolaget. Du arbetar endast B2B och tjänsten innefattar många kontaktytor där du förväntas vara en ambassadör för Wayke i alla lägen. Bearbetning av kunder sker både via telefon och via digitala- samt fysiska möten.
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av Wayke. Start enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.
Om företaget
Wayke är ett ungt företag med 100% startup-anda och de är inne i en väldigt spännande tillväxtresa. Deras fyra första år har varit en berg-och dalbana där de lärt sig massor av både misstag och framgång. Wayke har en tydlig strategi som de tror på och brinner för. Bolaget är on a mission att förändra hur man köper och säljer bil online och de är finansiellt backade av både branschorganisationer, investerare och tech-bolag.
Wayke lovar dig en skarp utvecklingskurva, massor av eget ansvar och framförallt få bli del av ett tight och familjärt team med hjärtat på rätta stället. Deras onsdagar är veckans höjdpunkt då alla tränar tillsammans en timma med en PT på SATS och har därefter ett energigivande teammöte. Resten av tiden kan du jobba där du känner för, men vi tror att du kommer tycka det är härligt att få hänga på Waykes fina kontor i Hornstull med dina blivande kollegor.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och/ eller support och som är redo för nästa kliv i karriären. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom en kundfokuserad roll och du försöker alltid att sträva efter en kundupplevelse utöver det vanliga. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. B-körkort är ett krav.
Som person är du driven, flexibel och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Du motiveras av utmaningar och har modet att våga utvecklas i din roll. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson