OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation
Xzakt Kundrelation är en kvalitativ leverantör inom hantering av kundtjänst- och växeltjänster. Vi är ett stabilt växande företag hemmahörande i Gävle, Skellefteå, Åbo och Stockholm, där vi hanterar kundservice- och växeltjänster samt support för företag inom flertalet branscher, bla IT, Media, Turistnäring, Telecom, Finans, Försäkring, Advokatfirmor m fl.
Vi söker dig som
Vill arbeta med inkommande samtal mot kundtjänst. Du vill arbeta i team och utvecklas som person. Du har vana att sätta kunden i centrum och tycker om att arbeta med telefonen som arbetsredskap med kunder. Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i ditt arbete.
Grundkrav
Du har goda datakunskaper samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Du är intresserad av försäljning, brinner för att ge god service och har en hög känsla för kundbemötande. Som person är du noggrann, strukturerad och bra på att ta egna initiativ.
Viktiga personliga egenskaper
- Glad och positiv samt förmåga att kunna bidra till ett bra arbetsklimat
- Självgående och självständig
- Ansvarstagande
- Initiativtagande
- Noggrann
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika ålder och bakgrund.
Din personlighet kommer vara avgörande för tjänsten, så känner du igen dig? Sök snarast!
Lön
Enligt kollektivavtal.
Ansökan
Urval sker löpande
Vi tar emot ansökan via vår hemsida www.xzakt.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10