OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobzone söker en säljare Jobzone startade i Norge 2002 och har med stor framgång vuxit mycket snabbt inom personaluthyrning och rekrytering.Vi arbetar närmare konsulterna och kunderna än vad som har varit vanligt i bemanningsbranschen.Genom franchiseägande och partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda.Vi har nu även startat med personaluthyrning och rekrytering i Sverige och första etableringsorten är Solna (se www.jobzone.se).Arbetsbeskrivning Som säljare hos Jobzone säljer du våra personaluthyrningstjänster och tar hem uppdrag som kan innebära att kunden vill hyra en ekonomichef ett halvår, hyra en sekreterare en vecka eller hyra en säljare i tre månader.Jobzone har en stark lokal prägel och du kommer framförallt att ansvara för bearbetning av kunder primärt i Solna/Sundbyberg.Om du vill, fortsätter du i din utpräglade säljarroll eller så övergår du successivt till att även vara konsultchef.Du arbetar i nära samarbete med konsultchefer och VD.Alla medarbetare på kontoret är partners i Jobzone, vilket innebär att du har direkt resultatutfall i din lön och rejäla förutsättningar för en mycket god förtjänst.Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av B2B-försäljning inom en tjänsteproducerande organisation.Du är den typ av person som aldrig ger upp, du är alltid positiv och aldrig påstridig.Meriterande om du har ett lokalt kontaktnät i Solna/Sundbyberg. Jobzone erbjuder Vi tror på ett starkt engagemang i de personer som vi hyr ut och i våra kunder.Alla medarbetare på kontoret är partners i Jobzone, vilket innebär att du har direkt resultatutfall i din lön och goda förutsättningar för en god förtjänst.Att arbeta i Jobzone innebär högt tempo, delaktighet, nybyggaranda, del av det ekonomiska resultatet och att ha kul på jobbet. Låter det intressant?
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514